Asus r500V windows 8 webcam probleem

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 501683

Topicstarter
Goedenavond Tweakers, een vriendin van mij heeft sinds kort een Asus r500V gekocht met windows 8, alles werkt na toebehoren behalve dat de webcam het niet doet. Ik heb de asus virtual camera driver al herinstalleerd en update en wat niet maar niks werkt. Ik heb opzich wel verstand van computers maar windows 8 is voor mij echt een mysterie kwa hoe alles werkt en moet zoeken. Als ik nu naar skype ga op haar laptop dan staat er wel dat hij de webcam herkent maar dat hij in gebruik wordt door iets anders. Dus nu vraag ik aan jullie of een van jullie me kan helpen

met vriendelijke groeten

Lars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91626

Als hij nooit gewerkt heeft kan je het beste Asus support bellen. Als er al veel geïnstalleerd is en of veranderd aan het OS kan het zijn dat er een systeem recovery word geadviseerd om te kijken of het door een user made adjustment komt. Dus zorg dat je geen bestanden van belang meer op het systeem hebt. Mogelijk kan je een webcam ook testen met een Ubuntu OS CD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K93
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-04 07:26

K93

Heeft de Camera app in het Start venster niet de controle over de webcam genomen? Misschien moet je die is sluiten via Taakbeheer.