Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pabz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-06 10:19
Beste tweakers,

Ik ben al enige tijd aan het klooien met mijn s2 met JB 4.1 of 4.1.2 roms. Ik heb tot op heden Jellybam 4.0, 4.1, 5.0 en Revolt 3.1 geprobeerd, maar allen geven hetzelfde probleem; namelijk random crashes, reboots en plotse battery drains (met name na een crash). Ik heb tevens varierende kernels gebruikt zoals bijgeleverde met de rom, als DorimanX en Siyah?
Braaf na iedere nieuwe rom full whipe, Factory reset, whipe Dalvik cache, maar mag niet baten. Nu vandaag voor het eerst een Kernelwhiper gebruikt, maar mag niet baten. Probleem doet zich met name voor bij gebruik van de camera.

Herkent iemand deze problemen en nog beter heeft iemand een oplossing? Het enige wat ik kan verzinnen is om terug te gaan naar stock... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:09
Probeer dat eens, je hardware kan namelijk ook gaar zijn

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sirius
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-07-2019
Je zegt het zelf al: bij gebruik van de camera. Kortom: haal eens een andere camera app uit de Google Play Store.

Prepare to worship again: http://luzifer.bandcamp.com/releases

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakete
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-06 17:15
De non-samsung custom roms geven wel vaker problemen met de camera door gebrek aan goede drivers vanuit Samsung.

Probeer de Rom 'Chameleon' anders eens (ff Googlen, dan vind je 'm). Dat is een hybride Samsung/AOKP ROM, wat je de AOSP look en feel geeft met Samsung stabiliteit (is een gemodificeerde Samsung kernel). Heb 'm kort gedraaid en draait lekker soepel (ben zelf wel weer teruggegaan naar CM 10.1, maar dat doe ik omdat ik Chameleon niet helemaal naar mijn smaak kon aanpassen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:44
Je moet ook formatten (system en data), helemaal met aosp roms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-07 22:21

Bullet NL

Eigen Wijs

Er is al een topic over de Samsung S2 en de verschillende custom roms, een eigen topic aanmaken is dan ook niet nodig. Dit topic is gesloten.

Cogitationis poenam nemo patitur

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.