stand-alone usb microfoon

Pagina: 1
Acties:

• Woezie
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-02 21:51
Hallo,

Ik ben van plan om een stand alone usb microfoon aan te schaffen. Helaas ben ik niet meer thuis in de computer wereld om te kunnen zeggen wat nu wel en niet goed is.

Ik ben van plan om deze microfoon te gaan gebruiken voor simpel weg skype en teamspeak. Mijn huidige microfoon (creative fatality headset) gaat steeds meer haperen. Hij gaat random aan/uit of de gevoeligheid gaat omlaag/omhoog waardoor ik niet goed te verstaan ben. Ik moet steeds de instellingen aanpassen of de microfoon verzetten. :/

Hebben jullie misschien een advies welke ik het beste kan aanschaffen?

eisen:
-stand alone
-usb
-rond de 50 euro

Groeten!

ps, ik hoop dat ik het topic op de goede plaats heb neergezet :P

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Sorrie, maar ik neem aan dat een beetje zoekgedrag wel gewenst is?
http://tweakers.net/pricewatch/zoeken/?keyword=microfoon is ongeveer wel het minste dat je kunt doen?

• Woezie
Ik heb zeker al wat rond geneusd op het internet hoor :P

Het is alleen lastig dat er geen fatsoenlijke vergelijkingen zijn zoals bij componenten zoals cpu's/gpu's. Ik heb vooral positieve dingen gevonden over blue microphones.

Bij de meeste andere merken zijn er geen testen van, misschien 1 of 2 consumenten reviews.

En naar specificaties kijken lijkt ook niet veel zin te hebben wat een microfoon van de action kan hetzelfde bereik hebben als een microfoon van 100 euro lijkt wel.

Waar zou ik het beste naar kunnen kijken?

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Best USB microphones for high-quality Skype audio
WTOP-FM, an all-news station in Washington, D.C., has compiled a list of the best USB microphones at different price levels for high-quality Skype audio.

...

[ Voor 58% gewijzigd door Raven op 12-02-2013 19:56 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Woezie
bedankt

Het lijkt erop dat het misschien de blue snowball wordt.

Helaas verkopen weinig webwinkels in Nederland deze producten. Alleen apple store :> en bax-shop.

Als iemand nog een beter product weet hoor ik het graag :)

Alvast bedankt voor bovenstaande reacties

Groeten

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:11

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Oslik blyat! Oslik!

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Ik gebruik altijd gewoon de ingebouwde microfoon van mijn Logitech webcam hetgeen prima werkt en goed te verstaan is voor de andere partij.

• Woezie
@dion, excuses, dit heb ik niet gezien. Ik had misschien wat duidelijker moeten zijn.

@roel1966, Mijn huidige creative fatality headset werkt ook (nog), maar niet goed genoeg.

Heeft er iemand een vergelijkbaar product zoals de blue snowball? :P

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Gewoon voor die snowball gaan ;)
Er zijn best wel veel mensen die hem gebruiken en er tevreden over zijn. (je kan er gerust een eigen youtube channel mee opstarten, om het zo maar even te zeggen ^.^)

Verwijderd

Skype Shop al geraadpleegd? http://shop.skype.com/headsets/

Plantronics .Audio 655 is niet al te duur en schijnt goed te zijn, met noise-canceling microphone.

Microfoon, dus geen headset.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2013 13:13 ]

Verwijderd

http://www.bax-shop.nl/us...foon/product-details.html is ook erg populair, Heb hem zelf en werkt echt fijn.

Koop je meteen deze erbij http://www.bax-shop.nl/ta...tief/product-details.html

Setje van rond de 90 euro, prima geluid.

Ik weet dat het boven 't budget zit, maar ik doe zelf al paar jaar met deze microfoon en nooit problemen mee gehad, echter wel gehoord dat van de snowball mic kuren laat tonen naar paar maanden... Maar dat is maar hoe je er mee omgaat denk ik...

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2013 09:41 ]

Pagina: 1