ThinkPad Twist: convertible met Windows 8 en touchscreen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillinR
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-07 15:29
Beste redactie,

In de review van de Thinkpad Twist staat dat de positie van de Fn-knop onhandig is. Hier ben ik het mee eens, maar normaal gesproken zijn de Fn- en Control-knop in het BIOS om te wisselen bij Thinkpads, wat dit probleem geheel verhelpt. Uiteraard klopt de tekst op de knop dan helaas niet meer.

Verder mis ik een opmerking over de schijnbare afwezigheid van een stylus/digitiser, wat voor convertibles van Lenovo ongebruikelijk is. Dat zou wellicht een nuttige toevoeging kunnen zijn in de review.

Tot slot nog een opmerking over de alternatieven: de genoemde Thinkpad X230 is ook in convertible-variant beschikbaar, welke zowel een stylus als een touchscreen heeft. In de review expliciet opgemerkt dat de X230 geen touchscreen heeft. Als dat een noemenswaardig nadeel is (vind ik wel overigens), hint dat er in mijn ogen naar dat het op zijn plaats zou zijn om (ook) de convertible versie van de X230 te noemen.

[ Voor 14% gewijzigd door ChillinR op 12-02-2013 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-06 19:50

PcDealer

HP ftw \o/

Tip: laat de te gebruiken tekst in de video eerst door de redactie bekijken. Als/dan fout is niet professioneel.
Zie 1:09/1:10.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerfox
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-06 00:53

Zerfox

^this guy

Ben ik trouwens de enigste die de overgang iets na 5:38 veels te abrupt vindt?
De presentator is amper uitgesproken en de herrie muziek komt vol inzetten met snel bewegende beelden. Sorry, ik ben een Nederlander en heb soms wat te klagen. Maar zie het als een tip voor de volgende keer aangezien het bij andere filmpjes niet werd gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Laatst online: 23-06 19:50

PcDealer

HP ftw \o/

Zerfox schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 13:37:
Ben ik trouwens de enigste die de overgang iets na 5:38 veels te abrupt vindt?
Absoluut. Ik dacht eerst dat het aan mijn oude laptop lag, maar als ik 240P pack, is alles in sync en nog steeds vrij abrupt.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-07 17:49

Booster

Superuser

Wat mij opvalt aan deze reportage:
• De geluidskwaliteit van de spraak wisselt, en is soms aan de doffe kant. In andere reviews is me dit nooit opgevallen.
• Er zit aardig wat spraak in deze review (wat prima is) alleen heel weinig achtergrondmuziek om de stukjes aan elkaar te zetten/te scheiden. Naar mijn idee veel minder dan andere reviews.

Ik denk dat het laatste punt ook (mede) veroorzaakt dat de overgang op 5:38 nogal abrupt aanvoelt: je bent na een lang stuk spraak gewend geraakt aan het volume van Wout's stem, en dan is het verschil in volume opvallend.

[ Voor 4% gewijzigd door Booster op 12-02-2013 23:56 ]

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Laatst online: 21:18

WoutF

Hoofdredacteur
ChillinR schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 12:26:
Beste redactie,

In de review van de Thinkpad Twist staat dat de positie van de Fn-knop onhandig is. Hier ben ik het mee eens, maar normaal gesproken zijn de Fn- en Control-knop in het BIOS om te wisselen bij Thinkpads, wat dit probleem geheel verhelpt. Uiteraard klopt de tekst op de knop dan helaas niet meer.

Verder mis ik een opmerking over de schijnbare afwezigheid van een stylus/digitiser, wat voor convertibles van Lenovo ongebruikelijk is. Dat zou wellicht een nuttige toevoeging kunnen zijn in de review.

Tot slot nog een opmerking over de alternatieven: de genoemde Thinkpad X230 is ook in convertible-variant beschikbaar, welke zowel een stylus als een touchscreen heeft. In de review expliciet opgemerkt dat de X230 geen touchscreen heeft. Als dat een noemenswaardig nadeel is (vind ik wel overigens), hint dat er in mijn ogen naar dat het op zijn plaats zou zijn om (ook) de convertible versie van de X230 te noemen.
Bedankt voor de tip :) De Twist stond op het punt om teruggestuurd te worden maar ik kon hem nog net even uit zijn doos halen en het bios induiken. Je hebt inderdaad gelijk, die functie is er :) heb het artikel daarom net aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeffreyvMaurik
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07-06 17:32
De audiokwaliteit in deze review is inderdaad van mindere kwaliteit dan jullie normaal van ons gewend zijn. Hiervoor mijn oprechte excuses. Bedankt in ieder geval voor al jullie feedback, we doen er alles aan om dit een volgende keer te voorkomen.
Pagina: 1