Monitor probleem | :(

Pagina: 1
Acties:

• E-jey
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Mijn monitor doet af en toe een beetje vreemd. Het word soms opeens heel donker en het beeld word iets groter en soms word het weer wat kleiner en lichter
Ik dacht zelf aan drivereen driver probleeem maar dat s het niet wand met de nieuwste driver heb ik het nog steeds
Kan iemand me helpen?????? :?

en voor de voetbal fanaten wat vinden jullie van nederland - estland Ik vond het boring :( :( :(

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:14

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

nee, dit lijkt me niet een driverprobleem... zit er niet iets magnetisch in de buurt van je monitor? anders zou ie wel es aan z'n eind gekomen kunnen zijn...

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

• E-jey
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ht lijkt me stug want hij is een 2jaar oud

• HaaZ

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

sja, DAT zegt nou net niks...
mijn scherm hield er ook mee op na 3 maand... ok, merkloos, maar toch...

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
>> [url="/listtopics.php/8"]Videoplanken & Beeldkanonnen[/url] ;)

Verwijderd

= electrisch probleem in de monitor zelf
= bijna dood :'(
hou de brandblusser paraat! :7

Verwijderd

Ik heb precies het zelfde probleem "gehad".

De laatste maanden was het irritant, maar mee te leven. Uiteindelijk begint ie steeds irritanter te doen totdat ie vandaag, ja, vandaag, constant een harmonica zat na te apen en een gigantische &$@#!!! geur uit m'n monitor geur kwam. :(
Doe er dus snel wat aan voordat je ook zo'n lekker brandend geurtje ruikt.:)

Heb 'm snel uitgezet en ga morgen de binnenkant bekijken of ie misschien te maken valt.

Weet iemand of ie misschien nog te maken valt ,of kan ik opzoek naar een nieuwe kijkbuis :?

• HaaZ

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

ik ben bang dat de laatste optie de enige is...

Verwijderd

Dem :( :'(

Was overigens een bijna 2,5 jaar oude 17" met goed beeld.
Zat al vandaag rond te kijken op 't forum, sites, pricewatch en reviews naar een leuke 19" van maximaal 1300 piek ofzo, maar zie door de bomen het bos niet meer. Wordt dus ff alles goed op een rijtje zetten met ervaringen van anderen...

Verwijderd

Zit je stekker er misschien niet goed in?

• Cap
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Cap

Op dinsdag 05 juni 2001 22:57 schreef insoft het volgende:
Zit je stekker er misschien niet goed in?
;)

Verwijderd

Schop oude thread omhoog!

Ik heb de monitor inmiddels opengehad en er bleek een klein onderdeel stuk te zijn.

Het ging om een "Triac" die je voor maar een paar piek bij de Electrozaak kan halen (nog bedankt voor de info Kaj ;) ). Onderdeel heb ik er in gezet, heb met contactspray wat rondgespoten en de monitor werkte weer perfect. Ik dus happy :)

Echter, na een paar weken begint ie weer ander soort vreemde kuren te krijgen. Ik wacht dus maar af hoelang ie het nu volhoud, en of er nog iets kleins stuk is. :)

Kortom: Monitor hoeft niet metteen stuk te zijn, maar slechts een klein onderdeeltje. Heb alleen pech dat ie na een paar weken weer vreemd doet, maar misschien is dat wéér een klein onderdeeltje. In ieder geval goedkoper dan een nieuwe monitor die de meesten waarschijnlijk gekocht zouden hebben. :)
Pagina: 1