Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Wijziging uitslag Poll

Pagina: 1
Acties:

• iAdema
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-11 14:16
Als je nu stemt op een door Tweakers aangemaakte poll, bijv. deze: poll: Weten waar je vrienden zijn

Dan zie je als je gestemd hebt de uitslag in procenten, en de uitslag met de meeste stemmen is groen.
Nu hoef je die niet perse groen te maken omdat het op volgorde van aantal stemmen staat.
Is het een idee om juist datgene waar je zelf op hebt gestemd groen te maken? Anders zie ik geen toevoeging van deze kleur, plus dat het voor jezelf soms makkelijk is om te zien waar je op hebt gestemd.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:18

crisp

Devver

Pixelated

Feit is dat bij reguliere polls niet wordt opgeslagen wie waarop gestemt heeft. Dat maakt het voor ons mogelijk om de resultaten ook voor iedereen te cachen.

Intentionally left blank

• iAdema
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-11 14:16
crisp schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 09:36:
Feit is dat bij reguliere polls niet wordt opgeslagen wie waarop gestemt heeft. Dat maakt het voor ons mogelijk om de resultaten ook voor iedereen te cachen.
Dat snap ik, maar is het misschien mogelijk dmv een cookie de keuze bij te houden, of anders de groene kleur helemaal weg te halen? Nu heb ik in ieder geval het idee dat ik per ongeluk verkeerd heb geklikt elke keer.