Het oeroude anno1503 uit de kast gepakt met vraag.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital_ownage
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 07:08
Hallo, ik dacht laat ik weer eens oldskool gaan anno 1503'en (met de uitbreiding monsters, schatten en piraten). Enfin ik doe gewoon de makkelijkste doorlopende spelen (Burger) en ik zit zo aan een leuke winst en 10K aristocraatjes. Heel leuk dit, maar mijn tegenstander zit nog steeds op 2K kooplieden. Ik zou graag zien dat ze ook eens aristocraatjes gaan maken zodat ik nog leukere invasies kan plannen. Gaan ze nog ooit aristocraten maken? Op internet heb ik duidelijk gezocht, maar niks gevonden.
Alvast bedankt ;),
digital_ownage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital_ownage
bump

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekfabriek
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:48

Koekfabriek

King Billy on the wall

Het is al weer jaren geleden dat ik anno 1503 speelde maar volgens mij gaat het niet gebeuren. Dat is mijns inziens ook het grootste nadeel van de Anno serie (hoewel ik de laatste 2 niet gespeeld hebt) de A.I. is nooit echt uitdagend en daarmee samenhangend stelde de combat niks voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darf
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-09 11:19
1404 is daar een stuk beter in, inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Je zegt dat je de makkelijkste doorlopende spellen doet; Daar zit dus het probleem. Hoe hoger het niveau, hoe agressiever de AI. En misschien heb jij in dit specifieke spel wel bepaalde eilandposities in bezit, waardoor de AI niet gemakkelijk aan de benodigde spullen kan komen om Aristocrats te krijgen.
Hoewel je die volgens mij los moest bouwen in 1503, toch?

Is altijd een van mn favoriete spelseries geweest; hoewel ik het ook hier jammer vind dat er een overstap naar een 3d-engine gemaakt is voor 1701, 1404 en 2070.

Zou graag ook 1503 weer eens spelen, maar is jammer dat ie geen ondersteuning voor widescreen heeft.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adramalech
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-04 10:45
Volgens mij ligt het aan het AI niveau tot hoever hij zijn bevolking ontwikkeld.
De makkelijkste komt dus niet verder dan kooplieden o.i.d terwijl de hogere dat wel doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital_ownage
Dan ga ik een keertje een lastigere proberen. Koning of zo.
Pagina: 1