Cadeaukaarten bij de AH in de Bonus | -15%

Pagina: 1
Acties:
  • 2.905 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Enkele cadeaukaarten zijn bij de AH in de bonus. Je krijgt 15% korting op een cadeaukaart.

http://www.ah.nl/appie/bonus?groupId=789046

Vooral de mediamarkt kaarten kunnen interessant zijn. Nu met 15% korting kopen en later tijdens de BTW dagen (of een andere actie) ze gebruiken.

Op 1 kaart kun je maximaal 150 euro zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-09 21:14
Zit er over te denken om 4 kaarten van 150 euro te kopen en dan een Microsoft Surface te kopen. Ik kan de voorwaarden op de site niet lezen in IE10, zijn cadeaukaarten te stapelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ja dat kan

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 010101.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-08 06:36
Dit is dan wel de enige manier om ooit zoveel korting op BOSE en alle andere high-end producten te krijgen die sowieso al een redelijk vaste prijs hebben overal en anders altijd uitgesloten worden bij BTW acties enzo

[ Voor 15% gewijzigd door 010101. op 11-02-2013 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago
  • Laatst online: 20-01 18:58

ago

triesvan schreef op maandag 11 februari 2013 @ 17:38:
Zit er over te denken om 4 kaarten van 150 euro te kopen en dan een Microsoft Surface te kopen. Ik kan de voorwaarden op de site niet lezen in IE10, zijn cadeaukaarten te stapelen?
Niet wachten tot de volgende BTW-actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Even de belangrijkste info van MM site gehaald. Staat niks over stapelen, maar volgens mij kan dat wel.
De cadeaukaart is tot 5 jaar na het laatste gebruik geldig.
De cadeaukaart is niet persoonsgebonden.

Hoe gebruik ik de cadeaukaart in een Media Markt vestiging?
Het gebruik van de kaart is eenvoudig; overhandig de kaart tijdens het betalen aan de kassa en het aankoopbedrag wordt van uw kaart afgeschreven. Indien het saldo niet voldoet voor de aankoop, dan dient u het resterende bedrag bij te betalen.

Hoe gebruik ik de cadeaukaart in de webshop van Media Markt?
Wilt u de cadeaukaart in onze Webshop gebruiken, dan kunt u in de betaalmodule aangeven welke betaalwijze u wenst. In onze Webshop is het helaas nog niet mogelijk om meerdere betaalmethoden te selecteren. U kunt dus enkel het bedrag op uw cadeaukaart besteden bij aankoop van een artikel. De cadeaukaart dient dan welk voorzien te zijn van een pincode. Deze pincode staat vermeld onder de kraslaag achterop de kaart.

Hoe kan ik zakelijk cadeaukaarten kopen?
Stuur uw aanvraag naar b2b@mediamarkt.nl. Wij zorgen dan voor een juiste verwerking van uw aanvraag en de facturatie. De cadeaukaart worden geactiveerd zodra de betaling is ontvangen.

Elke cadeaukaart kan tot maximaal EUR 150,- worden opgeladen.

Wat gebeurt er met het saldo wanneer ik dit niet in één keer gebruik?
Het saldo blijft tot vijf jaar na het laatste gebruik van u cadeaukaart geldig.

Zijn er met de aankoop of het gebruik van de cadeaukaart kortingen of ander voordeel verbonden?
Nee, uiteraard kunt u de cadeaukaart wel inzetten als betaalmiddel bij een van onze vele acties.

Ik ben mijn cadeaukaart verloren, wat nu?
Wanneer u de beschikking heeft over het kaartnummer, kunnen wij de waarde van de cadeaukaart laten vervallen. De kaart wordt onbruikbaar gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-09 21:14
ago schreef op maandag 11 februari 2013 @ 17:44:
[...]

Niet wachten tot de volgende BTW-actie?
De BTW actie duurt toch nog wel een paar maand voor dat die er weer is.

En ik kan niet zo lang wachten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 010101.
  • Laatst online: 19-08 06:36
-

[ Voor 100% gewijzigd door 010101. op 11-02-2013 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Dat geldt alleen voor wanneer je bij de MM zelf cadeaukaarten wilt kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago

ago

triesvan schreef op maandag 11 februari 2013 @ 17:47:
De BTW actie duurt toch nog wel een paar maand voor dat die er weer is.
En ik kan niet zo lang wachten :X
Kan ik me voorstellen als je je zinnen hebt gezet op een traktatie :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentVega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-09 16:12
Je kunt meerdere cadeaubonnen gebruiken in een MediaMarkt winkel, ik heb het ook nagevraagd bij de AH XL in Helmond en die zeiden dat dit eigenlijk gewoon tegoed bonnen zijn en je dus ten alle tijden kunt "inwisselen" in de winkel of via de website.

Via de website lijkt het er echter wel op dat je maximaal maar één cadeaukaart per bestelling kunt inwisselen.
Kan iemand dit bevestigen?

[afbeelding]

[ Voor 1% gewijzigd door VincentVega op 11-02-2013 18:46 . Reden: per bestelling bedoelde ik ]

0111010001110111011001010110000101101011011001010111001001110011

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago

ago

VincentVega schreef op maandag 11 februari 2013 @ 17:51:
Je kunt meerdere cadeaubonnen gebruiken in een MediaMarkt winkel, ik heb het ook nagevraagd bij de AH XL in Helmond en die zeiden dat dit eigenlijk gewoon tegoed bonnen zijn en je dus ten alle tijden kunt "inwisselen" in de winkel of via de website.

Via de website lijkt het er echter wel op dat je maximaal maar één cadeaukaart kunt inwisselen.
Kan iemand dit bevestigen?

[afbeelding]
Nee, wel ontkrachten:
VAnTurenhout in "Het algemene kortingen en aanbiedingen topic - deel 2"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JantjeBr
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-09 19:55
Dat onkracht de stelling niet, maar bevestigt alleen dat dit in de fysieke winkel niet geldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 17:28

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Ik zie hier totaal de discussiewaarde niet van in. Volgens mij zijn de voorwaarden van cadeaubonnen prima na te lezen bij de MM en de voorwaarden van de actie van AH zijn ongetwijfeld ook gewoon op te vragen. Bovendien is dit alles al lang en breed uitgekauwd in het aanbiedingentopic.

Ook voor dit soort zaken geldt dat we een beetje eigen inzet verwachten en het Shopping Forum niet bedoeld is voor allerlei simpele vraagjes.

Ik doe dit topic dan ook op slot.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.