Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Redelijke game PC, die mijn grens van 600 euro niet overschrijdt, hij zal op Windows 7 64-bit draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
600 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Geen enkele, heb voorheen altijd een laptop gebruikt.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Advies, maar vooral bij het uitzoeken van een grafische kaart.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Niet echt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Geluid, grootte en energieverbruik spelen geen rol.
Verder zou ik graag willen weten of dit "werkt" voor een robuuste rig en wat voor videokaart ik in hemelsnaam moet nemen, want er zijn er genoeg en sinds ik niet so tech-savvy ben, zou ik graag jullie advies willen! Misschien kunnen er enige dingen goedkoper? Maar de reviews van de producten die ik heb gekozen zouden moeten duiden op de beste prijs kwaliteit verhouding (hoop ik)
In ieder geval bedankt! Bij deze de (voorlopige) lijst van onderdelen die ik in gedachte had.
Zelf had ik een AMD Radeon HD7850 in gedachte voor de videokaart al overschrijdt deze mijn betalingsbereidheid, die wil ik voor deze kaart, mits hij goed is, wel betalen.
Redelijke game PC, die mijn grens van 600 euro niet overschrijdt, hij zal op Windows 7 64-bit draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
600 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Geen enkele, heb voorheen altijd een laptop gebruikt.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Advies, maar vooral bij het uitzoeken van een grafische kaart.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Niet echt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Geluid, grootte en energieverbruik spelen geen rol.
Verder zou ik graag willen weten of dit "werkt" voor een robuuste rig en wat voor videokaart ik in hemelsnaam moet nemen, want er zijn er genoeg en sinds ik niet so tech-savvy ben, zou ik graag jullie advies willen! Misschien kunnen er enige dingen goedkoper? Maar de reviews van de producten die ik heb gekozen zouden moeten duiden op de beste prijs kwaliteit verhouding (hoop ik)
In ieder geval bedankt! Bij deze de (voorlopige) lijst van onderdelen die ik in gedachte had.
Zelf had ik een AMD Radeon HD7850 in gedachte voor de videokaart al overschrijdt deze mijn betalingsbereidheid, die wil ik voor deze kaart, mits hij goed is, wel betalen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 3350P Boxed | € 149,95 | € 149,95 |
| 1 | ASRock B75 Pro3-M | € 56,45 | € 56,45 |
| 1 | Western Digital Blue WD5000AAKX, 500GB | € 49,01 | € 49,01 |
| 1 | Cooler Master K280 | € 36,86 | € 36,86 |
| 1 | Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile | € 48,10 | € 48,10 |
| 1 | Corsair Builder CX430 V2 | € 42,95 | € 42,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 383,32 | |