Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:14
Ik heb een paar maanden geleden een HTPC geinstalleerd. Dit gaat nu via HDMI naar de TV en zit ik dus met het geluid van mijn TV ipv m'n huidige receiver.

M'n huidige receiver is een pioneer vanuit de jaren 80-90 dus die kent nog helemaal geen HDMI. Ik heb geprobeerd om mijn TV door te lussen naar de receiver maar dat werkt niet en ach, ik wil toch een nieuw speeltje.

nu ben ik eens aan het kijken naar bv deze:

pricewatch: Onkyo TX-SR313

voor de prijs zou ik het liefste onder de 200 euro blijven. Het is vooral om films en series te kijken maar door andere zaken die op stapel staan (verhuizen enz) is het budget beperkt.

Verder heb ik nog 2 noname boxen staan die hun werk goed genoeg doen voor mij. Nu was mijn vraag of met bovenstaande receiver ik ook gewoon die 2 boxen kan aansturen, of moet ik dan speciaal een 5.1 set hebben?

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:38

pino85

Im just a Bird in the Sky

Je post staat in het verkeerde forum gedeelte, uit het welkom op het mobile aankoop advies post:
Welkom in het Mobile Aankoopadviesforum
Dit forum is alleen bedoeld voor advies over Mobile gerelateerde items. Telefoons, tablets, abonnementen, pre-paid dingen en andere accessoires. Topics over andere producten dan uit de Mobile fora worden gesloten.
Ik denk dat je post dan ook hier thuis hoort:

Consumentenelektronica Aankoopadvies

Je kan even 1 van de crew leden uit de bovenste link die ik gaf benaderen met de vraag of men je post kan verplaatsen.
Succes!

[ Voor 12% gewijzigd door pino85 op 12-02-2013 10:01 ]

Liefhebber van Tweakers

• Tarkin
achzo, hmm blijkbaar verkeerde forum aangetikt. ik doe een DM!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:35

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Schopje is blijkbaar al uitgedeeld zonder dat een modje het meldde ;)

Anyways, die speakers kun je gewoon aansluiten, geen enkel probleem. Het kan mogelijk wat anders klinken, maar dat zul je met elkear andere versterker of receiver ervaren. De vraag is of je het dan goed vind klinken, maar dat kan alleen jij beoordelen.
Point to the fact is: met elke 5.1 receiver kun je ook gewoon in stereo draaien. Later naar 5.1 uitbreiden kan nog altijd als je dat wilt :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Tarkin
De bedoeling is dat ik van mijn htpc naar de receiver ga met hdmi en vandaar naar de tv. Ik neem aan dat dat gaat

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Tarkin schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 18:13:
De bedoeling is dat ik van mijn htpc naar de receiver ga met hdmi en vandaar naar de tv. Ik neem aan dat dat gaat
Dat is geen probleem.

Verder zou het ook geen probleem moeten zijn om je oude speakers te gebruiken.

Wat betreft de aan te schaffen receiver, zou je ook eens naar de Onkyo TX-NR414 kunnen kijken. Is weliswaar iets duurder maar je krijgt er wel meer aansluitmogelijkheden en netwerkfunctionaliteit mee. Dit is een zeer complete receiver voor relatief weinig geld.
Pagina: 1