Google adwords Zinsdeel & Exact

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NECAnGeL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-07-2024
Ik ben een campagne aan het opzetten en vraag met het volgende af.
Heeft het nut om binnen 1 advertentie groep zowel zinsdeel als exact in te zetten voor 1 zoekwoord.

Bijvoorbeeld: workshop nijmegen staat nu op zinsdeel en 1 op exact en heb workshop op breed om te verzamelen van interessante zoekwoorden. Heeft dit nu nut of wat beter te doen
Ik zoek wel een wat breder publiek dan alleen exact.

Kan helaas echt nergens een goed antwoord vinden en heb zelfs google adwords gemaild maar die geven niet echt een reactie helaas.

https://www.rbwebpromotions.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:59

André

Analytics dude

Dat is zeker handig omdat je op die manier een betere biedstrategie kan hanteren. Wanneer er een exacte match is zal dat zoekwoord getoond worden, en in de andere gevallen het zinsdeel-zoekwoord. De 1-op-1 exacte matches zullen vaak beter aansluiten bij wat je bezoeker zocht, een hogere ctr hebben en dus ook een hogere cpc waard zijn. Dat is niet altijd het geval voor de zinsdeel-matches, en daarom is het goed die in een aparte advertentiegroep te hebben zodat je die apart kunt beheren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crim
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-07 14:44
Ben je dan niet tegen jezelf aan het bieden met de verschillende varianten? Of is dit niet mogelijk binnen 1 account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:59

André

Analytics dude

Dat is niet mogelijk, er zal altijd maar 1 advertentie getoond worden. Het enige wat je creëert is een beter splitsing tussen diverse matching opties waardoor je weer beter kunt managen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NECAnGeL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-07-2024
Okeej ik dacht ook dat je dan misschien tegen elkaar zou bieden.

https://www.rbwebpromotions.nl/