Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

welk opleiding ?

Pagina: 1
Acties:
  • 197 views

• petervdijk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16-12-2024
Hallo, ik zal me eigen eerst even voorstellen, ik ben peter en ben werkzaamheden als bouwkundige en ik ben de laatste tijd bezig met het maken van websites. Ik begonnen met een boek html en css en rest leer ik met vallen en opstaan het is nu nog een hobby maar ik merk dat ik het erg leuk vindt om me eigen hier in door te kunnen ontwikkelen, nu heb ik via m'n werkgever een budget beschikbaar gesteld gekregen om een opleiding uit te kunnen zoeken. Ik ben nu al een tijdje aan het kijken op internet welke aanbieder en welke vorm van webdesign er aangeboden word alleen zijn dit er nogal wat en ze vinden zich allemaal de beste ( wie vind zich niet de beste om een opleiding te kunnen verkopen ).

wie heeft er goede ervaringen met een opleidingaanbieder.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Hoi peter,

Het is hier op 't forum gebruikelijk dat je even onze search gebruikt voordat je een topic opent. Zoals je ziet zijn er al een aantal topics die je vraag beantwoorden; mocht je na 't lezen van die topics nog specifieke vragen over houden dan kun je die posten in één van die topics of alsnog een nieuw topic openen. Mocht je een nieuw topic openen, hanteer dan wel even onze Quickstart; dan weet je zeker dat je topicstart van voldoende informatie voorzien is. Ze zeg je bijvoorbeeld "alleen zijn dit er nogal wat", maar je geeft niet aan wélke, noch wat je zelf al gevonden hebt over deze opleidingen en waar je bijvoorbeeld een voorkeur aan zou geven of juist niet. Zoals je in onze voorgenoemde quickstart zult lezen verwachten we wel een beetje (meer) eigen inzet hier op GoT.

Desondanks van harte welkom hier en een leuke tijd gewenst :w

[ Voor 14% gewijzigd door RobIII op 11-02-2013 12:26 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.