Opgelicht via V&A Cientje

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-10 10:54
V&A aangeboden: Sapphire HD 7850 OC 2GB GDDR5

Tweaker Cientje heel nieuw op tweakers, helaas vermoedelijk een oplichter. OPGEPAST DUS.

Rekeningnummer geeft verschillende meldingen en hij/zij is overal op internet actief. Ik plaats hier een link met recente ervaringen.

Heb nu aangegeven dat hij eerst moet sturen dan pas maak ik geld over. http://www.opgeletopinternet.nl/index.php?topic=3755.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

Modbreak:Nee

Ontopic en vriendelijk aub. Bericht afgesplitst omdat het over een andere verkoper gaat.

[ Voor 165% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2013 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
Ah bedankt! Vorige keren leek er geen reactie op mijn mail te zijn, nu wel uitermate snel. Top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Voor alle tweakers, altijd de rekeningnummer googlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Mijn "WTF" mag dan wel overbodig zijn geweest, maar de rest was wel degelijk een ontopic vraag.

Anyway, de topictitel laat het lijken dat je al op bent gelicht. Is dit ook daadwerkelijk het geval?
Zo ja, heb je al aangifte gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
Oh nee dat is niet zo. Er is niks gebeurd, geen deal gemaakt maar wilde de rest waarschuwen die met deze tweaker ter sprake kwamen. Wel vreemd dat mijn andere reacties ook weg zijn gehaald

Ik heb niet zelf deze topic aangemaakt dat heeft een modje gedaan na aanleiding van een mail van mij. Heb ik je vraag beantwoord trouwens van onze discussie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

..oh well, bedankt voor de waarschuwing iig. Misschien is het wel handig om de topictitel
aan te laten passen oid, mocht die persoon achteraf gezien toch geen oplichter blijkt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beide door de gebruiker doorgegeven rekeningnummers staan bekend op mijnpolitie.nl en kennen gedupeerden op opgeletopinternet.nl

Het gaat dus zeker wel om een oplichter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roger128
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-05 19:03
Heel erg bedankt voor deze melding!

De verkoopster (zo doet hij/zij zich voor) reageerde ook ineens niet meer toen ik - na een deal gemaakt te hebben - om naam adres telefoonnummer en mailadres vroeg. Ik kreeg een mailtje van Floppus waar ik niet meer dan kudo's voor had: ik had bijna de helft als voorschot overgemaakt!
Top dit! (en jammer van de niet doorgaande deal, maar beter dan opgelicht worden)

EDIT: is dit een motivatie om een negatieve v&a review te geven of is dit iets wat door mods geregeld moet worden?

[ Voor 12% gewijzigd door roger128 op 11-02-2013 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
roger128 schreef op maandag 11 februari 2013 @ 08:15:
Heel erg bedankt voor deze melding!

De verkoopster (zo doet hij/zij zich voor) reageerde ook ineens niet meer toen ik - na een deal gemaakt te hebben - om naam adres telefoonnummer en mailadres vroeg. Ik kreeg een mailtje van Floppus waar ik niet meer dan kudo's voor had: ik had bijna de helft als voorschot overgemaakt!
Top dit! (en jammer van de niet doorgaande deal, maar beter dan opgelicht worden)

EDIT: is dit een motivatie om een negatieve v&a review te geven of is dit iets wat door mods geregeld moet worden?
Bel de bank en zeg dat je tikfoutje gemaakt hebt in rekeningnummer :O Succes! Feedback heeft niet veel zin, die maakte zo weer nieuwe account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een negatieve review heeft weinig nut bij een account wat sowieso geblokkeerd is; met dit account zal niet meer gehandeld kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bodamn
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10 14:34
helaas heb ik ook al 40 euro overgemaakt naar zijn rekening, dit wordt de bank bellen en/of aangifte doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

bodamn schreef op maandag 11 februari 2013 @ 12:04:
helaas heb ik ook al 40 euro overgemaakt naar zijn rekening, dit wordt de bank bellen en/of aangifte doen
Er wordt toch geen werk van gemaakt. Dus je kunt fluiten naar je geld.

Je moet in de toekomst gwn beter opletten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom1234
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 03-02-2021
jep, plus het feit dat je van tweakers.net 0/0% meewerkt dus ook hier kan de betreffende verkoper gewoon zijn gang gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat korte lontje van jou is echt overal he?

Als je even goed rondkijkt dan doet Tweakers al meer dan enig andere site zou doen voor zijn community voor wat betreft oplichters in V&A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostler
  • Laatst online: 13-09 16:56

hostler

Yeahhh dude!

tomtom1234 schreef op maandag 11 februari 2013 @ 20:45:
jep, plus het feit dat je van tweakers.net 0/0% meewerkt dus ook hier kan de betreffende verkoper gewoon zijn gang gaan.
Waar baseer je dat op? Ze helpen vaak genoeg met problemen en geven zelfs advies/blokkeren het account.

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08
hostler schreef op maandag 11 februari 2013 @ 20:53:
[...]

Waar baseer je dat op? Ze helpen vaak genoeg met problemen en geven zelfs advies/blokkeren het account.

:?
Zojuist een foute advertentie getipt en deze is binnen 5 minuten verwijderd.
Dit moet ik een verkoopsite nog eens zien doen...

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo werkt dat, samen sta je sterk en altijd opletten is het devies.
Bij twijfel alleen ophalen of achteraf betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistervis007
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 18:31
Als dat is hoe jij het ziet, dan zou ik meteen in het topic "Schop een modje" vragen of ze je account pertinent willen verwijderen.
Dan ben je van al je problemen/fustraties af >:)

Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Volgens mij hebben Floppus en andere Tweakers.net crewleden al diverse malen laten blijken, dat ze actief achter de schermen optreden tegen dit soort gevallen. Je kan nu eenmaal niet verwachten, dat Tweakers.net alles ineens kan tegenhouden. Eigen inzicht en opletten, blijft ondanks alle maatregelen vanuit Tweakers.net dan ook een vereiste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 15:26
phieuww. Ik was er in de eerste instantie ook op gesprongen maar toch maar afgehaakt onder het motto 'als het te mooi lijkt om waar te zijn is dat het ook meestal'

druk en typefouten voorbehouden

Pagina: 1