Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 350035

Topicstarter
[YouTube: http://youtu.be/IY7eUveFOlk]

Hallo,

Wij van CFX Squad hebben een short gemaakt van het aankomende 3de seizoen van Game of Thrones. Alles in deze video is in Nederland opgenomen en gedaan door een groepje van 3 vrienden. Graag horen we van jullie wat jullie er van vinden !

YouTube: Classified FX Squad

gr. Randy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Helemaal niet slecht, moet ik zeggen! Geen tenenkrommend acteerwerk, goede (G+S)FX. Strak!

Vertel eens wat meer over jullie zelf?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91626

idd niet slecht. zeker als je het vergelijkt met de gemiddelde Nederlandse film van vandaag de dag zit je er kwa niveau dik boven. Ik zou hier best een full lenth 90min film van willen zien, maar blijf dan weg bij die vervelende huidige standaard Nederlandse wanna be acteurs van GTST! Het clippy is wat kort en het einde is wel erg open. Ook mag je soms 1 seconde extra per shot gebruiken om het niet allemaal te hectisch te maken en ook een gevoel van 'omgeving' mee te geven. Ook verwacht je een trooper met zo veel hightech apparatuur dat hij niet zo verdwaald is of hierover echt ongelukkig word maar gezien de verdere situatie niet bekend is kan het misschien wel in de het verhaal passen. Bedankt voor het delen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bedankt voor jullie reacties !

[ Voor 78% gewijzigd door Anoniem: 350035 op 12-02-2013 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hier de making of van de video http://youtu.be/w82HUrMeK7U

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 91626 schreef op zondag 10 februari 2013 @ 21:00:
idd niet slecht. zeker als je het vergelijkt met de gemiddelde Nederlandse film van vandaag de dag zit je er kwa niveau dik boven. Ik zou hier best een full lenth 90min film van willen zien, maar blijf dan weg bij die vervelende huidige standaard Nederlandse wanna be acteurs van GTST! Het clippy is wat kort en het einde is wel erg open. Ook mag je soms 1 seconde extra per shot gebruiken om het niet allemaal te hectisch te maken en ook een gevoel van 'omgeving' mee te geven. Ook verwacht je een trooper met zo veel hightech apparatuur dat hij niet zo verdwaald is of hierover echt ongelukkig word maar gezien de verdere situatie niet bekend is kan het misschien wel in de het verhaal passen. Bedankt voor het delen!
Bedankt ! We hebben bewust een open einde gehouden. Dit om de nieuwsgierigheid van de kijker te prikkelen. Sommige shots zijn idd te hectisch. Bedankt voor de tips !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Room42 schreef op zondag 10 februari 2013 @ 20:55:
Helemaal niet slecht, moet ik zeggen! Geen tenenkrommend acteerwerk, goede (G+S)FX. Strak!

Vertel eens wat meer over jullie zelf?
He bedankt !

We zijn een startende youtube channel. Op ons youtube kanaal komen en staan short vol met actie en VFX. Verder doen we ook ander filmwerk zoals event registratie etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:18

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Filmpje is best goed gemaakt maar:

- Moderne soldaat? Does. Not. Compute. Ik zie geen enkel verband met GoT :?
- Stukje dialoog "Bravo wer r joe" is zo afgezaagd..

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:18
Ten eerste: vet gemaakt. Ziet er heel goed uit!

Ben het echter eens van Angeloonie; ik snap totaal niet waarom er een moderne soldaat met geweer en headset rondloopt? Normale kleding met een nephuid eroverheen en een nepzwaard (of helemaal niets) was veel beter geweest.

Oh en let op doubleposting; daar is de edit knop voor!

[ Voor 9% gewijzigd door Viccers op 12-02-2013 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Angeloonie schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 11:21:
Filmpje is best goed gemaakt maar:

- Moderne soldaat? Does. Not. Compute. Ik zie geen enkel verband met GoT :?
- Stukje dialoog "Bravo wer r joe" is zo afgezaagd..
Bedankt ! de reden waarom we een moderne soldaat in de GOT wereld hebben geplaatst is het volgende. In onze youtube shorts hebben we altijd deze terug komende karakters. We willen graag dat het een soort van herkenningspunt word van ons kanaal. Daarom hebben we deze twist er aan gegeven.
Viccers schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 11:58:
Ten eerste: vet gemaakt. Ziet er heel goed uit!

Ben het echter eens van Angeloonie; ik snap totaal niet waarom er een moderne soldaat met geweer en headset rondloopt? Normale kleding met een nephuid eroverheen en een nepzwaard (of helemaal niets) was veel beter geweest.

Oh en let op doubleposting; daar is de edit knop voor!
Dankje ! heb hierboven even uitgelegt waarom we dus geen GOT soldaat hebben gepakt. We wouden graag onze eigen twist er aan geven dus. Ik zal op de doubleposting letten !

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 350035 op 12-02-2013 14:15 ]

Pagina: 1