Hallo allemaal,
Na bijna een decennia neem ik afscheid van mijn trouwe nokia en zoek ik een nieuwe mobiel. Door het enorme (onoverzichtelijke) aanbod van smartphones kan ik niet de mobiel vinden die ik zoek (als deze tenminste bestaat..).
Wat voor smartphone zoek ik dan?
Ik zoek een smartphone die aan de volgende eisen voldoet:
- touchscreen
- dual-sim
- simlock vrij
- GPS (van zeer goede kwalitiet, liever meer dan een GPS sensor en AGPS)
- camera (voor en achter)
- batterij duur minimaal 10 uur (GPS actief)
- makkelijke bediening
- als het nog kan ook robuust
Enkele eigenschappen waar ik weinig waarde aan hecht:
- resolutie, processor snelheid en grafische eigenschappen (middelmatig is ruim voldoende)
- media mogelijkheden (geluid, films, spelletjes)
Na een tijdje zoeken kwam ik uit bij de Garmin-Asus A10. Deze telefoon voldoet niet aan alle eigenschappen, maar heeft wel een uitstekende GPS. Echter kan ik nergens een winkel vinden op het internet die deze telefoon verkoopt?
En ten slotte de hamvraag. De prijs. Mijn budget max. is € 550,-.
Alle hulp is welkom!
Na bijna een decennia neem ik afscheid van mijn trouwe nokia en zoek ik een nieuwe mobiel. Door het enorme (onoverzichtelijke) aanbod van smartphones kan ik niet de mobiel vinden die ik zoek (als deze tenminste bestaat..).
Wat voor smartphone zoek ik dan?
Ik zoek een smartphone die aan de volgende eisen voldoet:
- touchscreen
- dual-sim
- simlock vrij
- GPS (van zeer goede kwalitiet, liever meer dan een GPS sensor en AGPS)
- camera (voor en achter)
- batterij duur minimaal 10 uur (GPS actief)
- makkelijke bediening
- als het nog kan ook robuust
Enkele eigenschappen waar ik weinig waarde aan hecht:
- resolutie, processor snelheid en grafische eigenschappen (middelmatig is ruim voldoende)
- media mogelijkheden (geluid, films, spelletjes)
Na een tijdje zoeken kwam ik uit bij de Garmin-Asus A10. Deze telefoon voldoet niet aan alle eigenschappen, maar heeft wel een uitstekende GPS. Echter kan ik nergens een winkel vinden op het internet die deze telefoon verkoopt?
En ten slotte de hamvraag. De prijs. Mijn budget max. is € 550,-.
Alle hulp is welkom!