Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 476359

Topicstarter
Even voor sommige een nutteloze toppic mss.

Ik heb een paar maanden terug een nieuwe computer gekocht met als standaard security software mcafee. Mijn proefperiode heb ik laten lopenen deze liep af. Ik vond de software best wel ingewikkeld en omslachtig maar toch ok. Dus ik wou deze verlengen (even melden dat ik geen visa heb). Na mijn bestelling geplaatst te hebben kon ik betalen met bankoverschrijving maar wat zag ik ik had een foutje gemaakt bij land. Land stond op Nederland. Ik woon niet in Nederland dus ik veranderde dit in België. Maar opeens kon of mocht ik niet meer betalen met bankoverschrijving is dit normaal? :? :? :?

Nu ik ben terug bij Kaspersky maar ik stel me er toch vragen bij. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Idd nutteloos, aangezien mcafee een van de slechtste AV is.

[ Voor 7% gewijzigd door Chris Smoove op 10-02-2013 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 476359

Topicstarter
Chris Smoove schreef op zondag 10 februari 2013 @ 21:33:
Idd nutteloos, aangezien mcafee een van de slechtste AV is.
Ja ok dat is waar maar het punt dat ik probeer te maken is dat als m'n al mensen gaan uitsluiten voor aankoop dat het echt niet gaat beteren. hoe meer mensen hoe te groter de (comunity). En het is ook niet eerlijk tegenover de mensen die geen visa hebben. M'n straft ze daarvoor.

Je moet al in Nederland wonen om dat wel te kunnen doen en belgië word voor dit betaalmogelijk heid uitgesloten. :( niet dat ik het erg vind maar het is gewoon niet corect en dat wou ik toch ergens kwijt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-05 15:04
Laten we maar niet met dit topic verder gaan. Dit past beter in het algemene virusscanner topic.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Dit topic is gesloten.