Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
De laatste keer heb ik het een beetje teveel aangedikt met het mosaic filter, dit keer te weinig, hahaha.
🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com
hahaha gelukkig werk je niet voor de politieRicepuppet schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 17:30:
Inderdaad Transformers
De laatste keer heb ik het een beetje teveel aangedikt met het mosaic filter, dit keer te weinig, hahaha.
You should know the truth.
Anyway, Dreamcast is klaar, foto's morgen. Dit was een regelrechte speedrun (1 dag) onder de customs.
🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com
MorgenFerry H. schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 22:01:
Nog even een normale pic van de transformer?
Hij is compleet klaar, maar ik heb geen normaal licht om te fotograferen. Plus, ik ben kapot

Nee helaas, ik maak niet meer op verzoek.Anoniem: 258387 schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 22:15:
Maak je ze weer op verzoek dan? Zo ja, zou je me dan eens willen PM-en?
Deze Dreamcast was TE ernstig beschadigd om zo te laten. Het was helemaal niet de bedoeling om ook deze te customizen. Maar toen ik hem zag bij die vriend van mij, kon ik het niet laten, vandaar.
haha dus eigenlijk moeten we consoles helemaal zelf verkeerd aanpakken met een verfkwast en dan naar jou toe sturen?Ricepuppet schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 09:59:
[...]
Nee helaas, ik maak niet meer op verzoek.
Deze Dreamcast was TE ernstig beschadigd om zo te laten. Het was helemaal niet de bedoeling om ook deze te customizen. Maar toen ik hem zag bij die vriend van mij, kon ik het niet laten, vandaar.
Nu ben ik ook wel benieuwd naar het resultaat... UPDATE!

Tada!
Binnen 1 dag. Heeft blauw LED licht in plaats van rood. Heb dit keer nieuwe spuitbussen gebruikt van de makers van Dupli Color. En deze zijn zelfs nog beter. De coating van dit merk maakt het zelfs goed glimmend.
Ik word daar echt niet blij van hoorFordox schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 10:16:
[...]
haha dus eigenlijk moeten we consoles helemaal zelf verkeerd aanpakken met een verfkwast en dan naar jou toe sturen?
Nu ben ik ook wel benieuwd naar het resultaat... UPDATE!
Liever een console die netjes word aangeleverd dan eentje die al helemaal in stukken ligt (zoals sommige die ik aangeleverd heb gekregen in het verleden)
https://www.facebook.com/DutchLionCustomising
Thanks!Hukkel80 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 14:55:
Ziet er super uit! Ik dacht even dat het een N64 was door de kleurencombinatie. Maar is echt top gedaan.
Maar als je een stukje naar boven scrollt, zie je dat het een totaal vernaggelde Dreamcast was.

Enige tijd geleden kwam Hukkel80 met het voorstel om een muis voor zijn CIP Game Hard, Fold Harder te customizen.
Ik had nog wat spullen over en Hukkel80 stuurde zijn verwisselbare Logitech G9x muis cover op. Enfin; het resultaat - ik heb toevallig dezelfde muis -
Was overigens een freebie
Verder echt supergaaf wat je maakt! Tuurlijk, smaken verschillen, maar vind het echt tof wat je allemaal uit je vingers krijgt
[ Voor 31% gewijzigd door ThinkPad op 31-08-2013 00:24 ]
Ik neem aan dat je het over de Xbox 360's hebt?ThinkPadd schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 00:23:
Net je startpost even gelezen, maar wat ik niet snap: wat is het idee achter het behouden van de garantiestickers? Heeft niet heel veel zin lijkt mij, aangezien je voor het spuiten toch alles los moet hebben, en dat weten ze bij <fabrikant console> ook wel lijkt mij...
Ik maak(te) de consoles niet open. Heb op een gegeven moment een techniek verzonnen om de 360 dicht te laten en zo alsnog te spuiten.
Oké. Dat is dan inderdaad makkelijker, scheelt een hoop werk met openschroeven.
Eerste paar 360's gingen met een hoop gekraak en vliegend stukken plastic gewoon open hoorThinkPadd schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 00:28:
Ja 360 idd.
Oké. Dat is dan inderdaad makkelijker, scheelt een hoop werk met openschroeven.
Was de beginperiode waar ik zonder manual of technische kennis van electronische productbouw gewoon aan de slag ging. Inmiddels weet ik na zoveel jaar wel hoe een electronisch product (in dit geval; consoles) in elkaar steekt zonder beschadigingen te maken.
Tip 1;LessermoldX schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 23:54:
kan je mischien wat tips geven voor iemand die zn xbox controller wilt spuiten, ik heb al verf (goedkope action verf) en de controller ga ik nog achter aan, ik wil niet mijn halo 4 controllers slopen
Vergeet de verf van de Action. Een keer geprobeerd. Wat een baggerspul. Zit enorm veel water in waardoor je flinke verfdruppels krijgt. Alleen de primer is nog te doen.
De spuitbussen van de Action zijn leuk voor als je je verwarming op een niet zo nette manier snel wilt spuiten o.i.d.
Tip 2;
Ga rustig te werk, werk niet te haastig. Alles wat je haastig doet, faalt.
Tip 3; Blijf oefenen. Niemand doet het 100% perfect, zeker niet in het begin.
Ik kom hem zeer binnenkort ophalen want ik wil je in persoon ervoor bedanken. Echt tof dat je dit gedaan hebt. Als er een keer iets is waarmee ik je van dienst kan zijn hoor ik het graag.
Hukkel80 schreef op maandag 02 september 2013 @ 10:08:
Ik vind hem echt fantastisch!
Ik kom hem zeer binnenkort ophalen want ik wil je in persoon ervoor bedanken. Echt tof dat je dit gedaan hebt. Als er een keer iets is waarmee ik je van dienst kan zijn hoor ik het graag.
Ik vroeg mij af of je ook LED lampjes in gaming gear kunt vervangen? Ik heb daar zelf namelijk geen ervaring mee maar ben het misschien wel van plan haha. Je kan me eventueel ook een PM sturen!
Motip is echt top verf!Ricepuppet schreef op zondag 01 september 2013 @ 00:07:
[...]
Tip 1;
Vergeet de verf van de Action. Een keer geprobeerd. Wat een baggerspul. Zit enorm veel water in waardoor je flinke verfdruppels krijgt. Alleen de primer is nog te doen.
De spuitbussen van de Action zijn leuk voor als je je verwarming op een niet zo nette manier snel wilt spuiten o.i.d.
Tip 2;
Ga rustig te werk, werk niet te haastig. Alles wat je haastig doet, faalt.
Tip 3; Blijf oefenen. Niemand doet het 100% perfect, zeker niet in het begin.
Cheapo verf idd links laten liggen, dat is enkel ergernis.
We gebruiken het op het werk, en is volgens mij de enige verf die je met een föhn direct kunt laten drogen.
Alhoewel ik niet weet of dat verstandig is met kunststof behuizingen
Het werkt wel snel daardoor.
Sowieso erg duurzame verf en in veel kleuren te krijgen.
(en niet duur als je de adresjes weet
Overigens, gezien jou stijl, vraag ik me af waarom je nog niet sommige apparaten expres wat "gehavend" maakt.
Past naar mijn idee best mooi binnen het concept.
Ja ach, ik bedenk meestal een concept on-the-spot, maar dat wijzigt zich gewoon constant tot ik een project af heb - dat zei ik ook in het GoT filmpje
Maar mooi werk, leuk filmpje van GOT!
Vindt echt super knap dat je kan & je moet echt in je hebben denk ik
Ga zo door met je super tallent
Maar ik heb een vraag:
Ik wil mijn Nintendo 64 en 4 controllers helemaal overspuiten naar glanzer zwart. (Zie foto)
- Wat voor stappen (werkwijze) moet ik allemaal doen?
- Waar moet ik allemaal (tips) opletten?
- Wat voor spullen (merk) moet ik allemaal voor hebben?
Alvast reuze bedankt!

Ik ken de artiest die deze N64 heeft gemaakt. Ik ben ook 'digitale vrienden' met deze persoon.nimpie schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 14:40:
Ik vondt een leuke/mooie/interessante video(serie): Gathering of the Tweakers - Console-kunstenaar Ricepuppet
Vindt echt super knap dat je kan & je moet echt in je hebben denk ik
Ga zo door met je super tallent
Maar ik heb een vraag:
Ik wil mijn Nintendo 64 en 4 controllers helemaal overspuiten naar glanzer zwart. (Zie foto)
- Wat voor stappen (werkwijze) moet ik allemaal doen?
- Waar moet ik allemaal (tips) opletten?
- Wat voor spullen (merk) moet ik allemaal voor hebben?
Alvast reuze bedankt!
[afbeelding]
Wij hebben respect voor elkaars werk; hij heeft ook toegegeven dat hij mijn werk prachtig vind, maar ook heel anders dan zijn werk.
Ik vind ook dat hij prachtig werk maakt; vooral de automotive (glans) finish op zijn consoles is mooi om te zien. Echter, zijn customizing werk is rechtoe-rechtaan; kleuren en de standaard decals (logo's b.v.) van het thema dat hij gebruikt.
Daarentegen probeer ik dat juist te vermijden en een console compleet op te zuigen in het concept. Dat vond hij ook zeer interessant bij mij.
Wil je zoals hem aan de slag gaan (hij werkt in een garage) dan moet je beschikken over hoogwaardig autospuiterij kwaliteits spul. Dit is niet te maken met spuitbussen.
Anoniem: 84457
Wanneer mijn Dreamcast er zo uitzag had ik em op de kast gezet i.p.v. in de kast.
Anoniem: 454358
Met een goede airbrush set bijv. http://www.toemen.nl/airb...tion-airbrush-p-1980.html zou je al heel ver kunnen komen. De voorbereiding is het belangrijkste, goed de ondergrond spiegelglad maken.Ricepuppet schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 18:52:
....
Wil je zoals hem aan de slag gaan (hij werkt in een garage) dan moet je beschikken over hoogwaardig autospuiterij kwaliteits spul. Dit is niet te maken met spuitbussen.
Ik ben de zeer trotse nieuwe eigenaar van jouw xbox 360 controller ricepuppet.
Wat een tof ding
Mooi om te horen!Ellos schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 23:59:
Gaaf!
Ik ben de zeer trotse nieuwe eigenaar van jouw xbox 360 controller ricepuppet.
Wat een tof ding
Ik zou er nog bericht van krijgen, maar heb het nog niet gehoord --_--
Laat me weten wat je ervan vind als je hem binnen krijgt!
Ik zie nu pas deze vraag.Ianovski schreef op maandag 02 september 2013 @ 23:10:
Wat een mooi design van die muis!!Echt man, awesome paintjob!
Ik vroeg mij af of je ook LED lampjes in gaming gear kunt vervangen? Ik heb daar zelf namelijk geen ervaring mee maar ben het misschien wel van plan haha. Je kan me eventueel ook een PM sturen!
Ja dat kan ik. Sporadisch. Heb het een paar keer gedaan. Is niet mijn specialiteit, maar niet moeilijk.
Anoniem: 549869
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 549869 op 23-10-2013 16:58 ]
PM me evenAnoniem: 549869 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 12:36:
Hey man echt gaaf hoe je dat doet zelf zou ik ook graag mijn xbox controller willen customize alleen ik weet niet welke lak ik moet gebruiken misschien dat je mij wat raad kan geven over welke lak ik moet halen

LIKE/SHARE en WIN een customized Mass Effect N7 Megadrive/Genesis gemaakt door mij, Ricepuppet !
Win a customized Console by Ricepuppet
Let op: hier zit geen winst oogmerk in, ik wil gewoon wat weg geven. Ik krijg er helemaal niks voor, behalve dan wat mensen die wat meer mijn werk gaan bekijken
gewoon ook omdat men meer waardering voor custom consoles moet krijgen!
J/k, van mij hoeft het dan niet meer. Maar heb wel inspiratie gekregen. Had een nieuwe Xbox 360 controller in de kast liggen, maar die blijkt na vier jaar DOA te zijn
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Helaas, is de ideale manier om bekendheid te vergroten. En daarbij ook de makkelijksteSiempie schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 15:33:
Ik moet maar eens een FB gaan aanmaken om aan prijsvragen mee te kunnen doen
Die transformers SNES uit de opening post, wauw
Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro
Modden van de controller is gelukkig heel simpel, zelfs de LED lichten en dergelijke is voor iedereen te doenChokingHazard schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 12:14:
Mooi werk Ricepuppet! Heb zelf ook plannen om mijn Xbox 360 controllers te modden, maar daar hoef ik ze gelukkig niet voor te spuiten
En op eBay staat een hele hoop waar je uit kan kiezen (kleurtjes, kogels etc.) alleen moet je oppassen op het plastic spul; gaat aardig snel kapot, kwaliteit is niet al te best.
Op ebay had ik inderdaad al gekeken, voor wat ik wil is er genoeg te krijgenRicepuppet schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 10:33:
[...]
Modden van de controller is gelukkig heel simpel, zelfs de LED lichten en dergelijke is voor iedereen te doen
En op eBay staat een hele hoop waar je uit kan kiezen (kleurtjes, kogels etc.) alleen moet je oppassen op het plastic spul; gaat aardig snel kapot, kwaliteit is niet al te best.

Met de verkoop van de laatste twee consoles had ik er weer zin in. Vandaag begonnen met een SNES waarvan het thema nog even geheim blijft

Klaar met de grondlaag, morgen de details
Erh. Misschien vanmiddagsebastius schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 22:24:
Wat? Geeneens een sneak preview?
Ik heb zelf een XBOX 360 Controller (Voor mn Windows bakkie) en ik wil deze ook eens 'modden'. Kan jij wat tips geven of een linkje waar ik voorbeelden en tips kan vinden?
Keep up the good work!
Je kan eens beginnen te kijken naar voorbeelden in mijn eigen groep (ik ben de administrator en oprichter)JustMU schreef op woensdag 17 september 2014 @ 10:50:
Gave dingen heb je al gemaakt ! Niet allemaal mijn smaak, maar toch knap hoe je alles maakt.
Ik heb zelf een XBOX 360 Controller (Voor mn Windows bakkie) en ik wil deze ook eens 'modden'. Kan jij wat tips geven of een linkje waar ik voorbeelden en tips kan vinden?
Keep up the good work!
CustomizersAlliance

Show me your moves.
Anoniem: 646930
I like my OUYA. Although it isn't the pillar of light we all hoped for, it still delivers for me. Except it's outer shell. I didn't like that. Next up will be the OUYA Console casing itself, but feast on this joystick design for now.

Ik zie overigens nu pas deze comments, mijn excuses
Thanks!Koninkje schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 17:29:
Gaaf man! Echt awesome!
SB? De B die ik als watermark gebruik?sebastius schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 17:39:
Grappig dat dat logo wat jij rechtsonderin hebt (die SB), dat ik die ook gebruik (maar bij mij zit de S en B bovenin ook verbonden).
Welke PS3 controller?Anoniem: 646930 schreef op zondag 04 januari 2015 @ 21:47:
Hallo zijn jou controllers ook te koop want ik kan het niet goed zien en als je ze wel verkoopt zou ik graag de prijs willen weten van de PlayStation 3 controller
[ Voor 50% gewijzigd door Ricepuppet op 24-03-2015 16:36 ]
DankeHukkel80 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 11:40:
Ziet er tof uit Rice!
Ga vandaag beginnen aan de OUYA behuizing zelf
Thanksadrenalen schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 11:58:
Damn. Vette shit!
Overigens leuk bericht van OUYA zelf;

En ook hoe de OUYA er vanochtend bij stond - hij zit nu al in zijn nieuwe primaire kleur op dit moment

Wat gebruik je trouwens voor een baselaag/stiften (of verf?)/coating voor je controllers of je OUYA?
1. Basislaag is altijd een primaire laag die bestaat uit een vorm van spuitbuswerkRoyenroy schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 16:00:
Ik ben benieuwd wat je met je OUYA gaat doen, KUTGW!
Wat gebruik je trouwens voor een baselaag/stiften (of verf?)/coating voor je controllers of je OUYA?
2. De rest is gewoon fantasie; stiften, verfkwasten. Ligt er maar net aan waar ik zin in heb/prima acht
3. En daarna inderdaad (meerdere keren) coaten
Tweakers heeft ooit (alweer twee jaar geleden joh, tijd gaat snel

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.
Thank you
Doe je ook Gamecube controllers?
Show me your moves.

Ik doe alles!Koninkje schreef op zondag 29 maart 2015 @ 20:01:
Erg mooi, heel erg mooi!
Doe je ook Gamecube controllers?

Kan beter vragen aan jouw dan uit te testen welke beter zijn aangezien jij deze ervaring met stiften, verf en lak al hebt opgedaan.
Hoe pakt dit trouwens uit op een controller die je gebruikt? Voel je de lagen duidelijk? Slijtvast? Ik heb ooit een Logitech controller ooit in 2007 gemaakt tijdens mijn opleidng als vormgever, maar toen compleet egaal wit maar dat begon na 3 jaar wel te slijten. De Rumblepad was eerst helemaal blauw en had letters op de behuizing gedrukt. Dat heb ik helemaal glad geschuurd en dit was het resultaat.

Mijn kunstenaars vingens beginnen weer te kriebelen en onlangs heb ik een XBOX PC controller op de kop getikt die ik wil voorzien van een leuk printje.
[ Voor 67% gewijzigd door melek-taus op 02-04-2015 14:27 ]
Ryzen 5 3600, B450M PRO-VDH Max, Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB, Red Dragon RX 5700 XT @ 1v 2050MHz, Intel 660p 1TB, BX500 1TB, MX500 1TB, CM MWE Bronze 550W V2, Antec Dark Phantom 301M, QcK Prism, Logitech G703 Hero, Fnatic MiniStreak Speed.
Ik zie nu pas dat ik het op 1 april heb geplaatst. Best een leuke grap. Maar nee; het is bloed serieus
1. Merk stiften is geheel persoonlijk. In elk geval gebruik ik geen Bart Smit stiften. Maar elke stift anders dat die voldoen, ik gebruik op dit moment Copic markers + Identi pennen. Deze zijn wel prijzig en lopen op van €3 per stuk voor een Identi Pen en de Copic markers zijn nog veel duurder per stuk.melek-taus schreef op donderdag 02 april 2015 @ 13:24:
Misschien een domme vraag aangezien je hierboven ook al deels hebt geantwoord, maar ik neem aan dat je verfstiften en niet alleen kwasten gebruikt voor de details. Kan je en wil je aangeven wat voor type/ merk etc? En als je klaar bent spuit je een speciale lak over de verf. Je hebt het over teflon, maar waar moet ik daarbij op letten? Doe je de knoppen en triggers ook of koop je die in kleuren?
Kan beter vragen aan jouw dan uit te testen welke beter zijn aangezien jij deze ervaring met stiften, verf en lak al hebt opgedaan.
Hoe pakt dit trouwens uit op een controller die je gebruikt? Voel je de lagen duidelijk? Slijtvast? Ik heb ooit een Logitech controller ooit in 2007 gemaakt tijdens mijn opleidng als vormgever, maar toen compleet egaal wit maar dat begon na 3 jaar wel te slijten. De Rumblepad was eerst helemaal blauw en had letters op de behuizing gedrukt. Dat heb ik helemaal glad geschuurd en dit was het resultaat.
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn kunstenaars vingens beginnen weer te kriebelen en onlangs heb ik een XBOX PC controller op de kop getikt die ik wil voorzien van een leuk printje.
2. Je moet zoeken naar spuitbussen lak met teflon erin, that is all. Ik koop geen knoppen, ik spuit deze ook.
3. Je voelt niks terug van het customizing werk - tenminste, niet bij mijn werk - en de controller voelt gewoon zoals 'normaal'
4. Slijtvast is het nooit. Er liggen twee joysticks bij een vriend van mij, die zijn al bijna 5 jaar geleden gecustomized. Eentje is nog helemaal puntgaaf, de andere begint slijtage te vertonen aan de thumbsticks. Dit komt omdat hij zelf nogal ruw omgaat met de controller; neergooien en de knoppen rammen.
Ik heb daar geen invloed op; ik heb zelf mijn eigen controllers, consoles en andere dingen die ik gecustomized heb voor mezelf hier nog liggen, in prima staat, zonder slijtage. Een console die gecustomized is zal b.v. nooit snel slijten, omdat je dat ding niet stelselmatig gebruikt in je handen; je zet hem neer en dat was het.
ps. ziet er erg cool uit
Van heel lang geleden;snowD schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 08:54:
doe je ook handheld (3ds XL, PS-Vita)?
ps. ziet er erg cool uit

Maar een pain in the ass om te makenHukkel80 schreef op donderdag 16 april 2015 @ 15:06:
Die zijn heel erg tof!
Gemaakt voor de lol voor iemand anders.

[ Voor 3% gewijzigd door redbullet op 17-04-2015 16:45 ]
Is een uitspraak.
Sommige projecten gaan makkelijker dan anderen. Dat was deze, voor mij, niet.
Hopen dat de volgende weer een stuk makkelijker gaat.

[ Voor 6% gewijzigd door Ricepuppet op 01-06-2015 21:03 ]
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Antwoord op je eerste vraag; nope.Joey54 schreef op maandag 01 juni 2015 @ 17:19:
Stiekem wil ik nu ook eens mijn xbox one controller customizen. (Ofjeh mun nickname erop tekenenen buttons andere kleur) maar de vraag is nu, aangezien ik best wel zweet handjes heb onder het gamen, slijt het dan extra hard? En heb je ook al een xbox one controller gedaan?
Antwoord op je tweede vraag;

Anoniem: 688905
sivergy
- Jezelf slecht noemen moet je niet doen. Oefenen is het advies! Ik ben ooit begonnen door telefoonhoesjes begin 1999 te spuiten van oude Sony Ericsson telefoons. Dat zag er ook in mijn optiek, niet uit. Maar iedereen moet ergens beginnen.Anoniem: 688905 schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 17:11:
Ik zou ook graag mijn eigen ps4 en mijn controller willen customizen maar ik ben absoluut geen prof ik ben zelfs heel erg slecht. Dus mijn vraag is wat voor spullen moet ik hiervoor gebruiken en heb je nog wat tips? Alvast bedankt
sivergy
- Ik zou, als je het echt niet durft, een filmpje op Youtube bekijken hoe je de PS4 controller netjes uit elkaar haalt (ik doe dit nooit, ik vind avonturieren altijd wel fijn en zie wel wat er gebeurt bij elk stuk onbekend hardware)
- Om te beginnen zou ik niet je PS4 controller nemen, maar iets simpels wat je niet heel erg vind om - mocht het fout gaan - te verpesten. Een PS4 controller is best prijzig en, als je die dagelijks gebruikt zonde om kapot te laten gaan. Begin bijvoorbeeld met oude telefoonhoesjes om te kijken hoe je alles kan schuren/aanbrengen.
Anoniem: 688905
video: Gathering of the Tweakers - Console-kunstenaar RicepuppetAnoniem: 688905 schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 09:31:
Stel ik wil wel me ps4 customizen, wat voor spullen heb ik daar dan voor nodig? Gebruik je stiften of spuit verf of wat anders? Ik heb namelijk geen idee wat ik ervoor moet gebruiken? Btw moet je je ps4 als je die wil customizen uit elkaar halen of kun je gewoon spuiten?
Op deze video laat hij het een en ander zien.
Hoop dat je er wat aan hebt!
Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat!
Anoniem: 688905 schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 09:31:
Stel ik wil wel me ps4 customizen, wat voor spullen heb ik daar dan voor nodig? Gebruik je stiften of spuit verf of wat anders? Ik heb namelijk geen idee wat ik ervoor moet gebruiken? Btw moet je je ps4 als je die wil customizen uit elkaar halen of kun je gewoon spuiten?
Dat! Thanks djwesz11.djwesz11 schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 12:53:
[...]
video: Gathering of the Tweakers - Console-kunstenaar Ricepuppet
Op deze video laat hij het een en ander zien.
Hoop dat je er wat aan hebt!
Een tijdje geleden heb ik de Batman Controller verkocht aan een lid van GamersNet. Dit is op zich wel grappig om te zien, des te meer omdat ik in al die jaren nog nooit iemand zijn reactie heb mogen zien bij het uitpakken van custom werk van mij
Het uitpakken begint bij 1:45 tot 4:55.