• Kody Scott
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 23-08-2025
Goedemiddag, gisteren mijn Sony 46hx850 gekocht. Super strak design, alleen laat het geluid,zoals verwacht, te wensen over. Daarom zal ik hier een 2.1 set voor kopen. Waarom 2.1? Ik heb geen mogelijkheid om de rear-speakers op een fatsoenlijke manier weg te werken.

Nu vraag ik me af, wat ik nodig heb om gedownloade films af te spelen (ben totaal niet technisch...)
Mediaplayer en een externe harde schijf ben ik mee bezig, wat raden jullie aan?
Ook zag ik dat je met deze tv zonder een router draadloos kan streamen? Hoe moet ik dat zien? En wat heb ik daarvoor nodig?

Green candle chaser

Verwijderd

Uit eindelijk kan je ook een kabel van de PC naar de TV geleiden en de films 'ouderwets' via de PC afspelen daar leer je ook veel van ;)

Verwijderd

Een surround receiver met 2 compacte luidsprekers en een sub. Bijvoorbeeld een Marantz 1603 en Monitor audio r90hd met 370 hd sub van hetzelfde merk. Op de Marantz sluit je een mediaspeler (meeste mogelijkheden) aan en die sluit je aan op je router en dan kan je films streamen via je marantz naar je tv. Je tv sluit je met een digitaal touwtje aan op je receiver.

Klaar ben je!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:57

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Hoi, en welkom op GoT.

Dit forum is geen "vraag en krijg antwoord" forum, maar een discussieforum. Het is dus de bedoeling dat je zelf eerst onderzoek doet voordat je hier een topic opent. Verder gaat je vraag voornamelijk over je nieuwe tv en mediaspelers en niet over audio.

Ik stel voor dat je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid. Ook het AUD subforum heeft een beleid: AUD beleid. Lees deze topics goed door; dat voorkomt teleurstellingen in de toekomst.

Aud > ehm...... Lcd.

Wise enough to play the fool