MB: GA-N650SLI-DS4L
Proc: Intel Core2Duo E8400 3GHz
Mem: 8192MB RAM
GPU: NVIDIA GeForce 9600 GT (X2 SLI)
Sound: Creative SB Audigy 2 Platinum / Realtek onboard
power: corsair TX650W
Windows 7 / DirextX 11
Mijn probleem begon ongeveer een maand of zo geleden. Ik was bezig om zoveel mogenlijk fps in Planetside 2 te krijgen.
Ik instaleerde alle nieuwste drivers inc. die van mijn Realtek on board sound en toen begon het probleem, om de zoveel minuten kwam er een
hard krakend geluid uit mijn speakers voor ongeveer 10 seconden en dan vervaagde het en was het geluid van het spel terug.Dit stopte na game update 2
maar nu valt het geluid om de zoveel tijd gewoon weg, door een geluids instelling in het spel te veranderen komt het geluid terug.
Een week geleden ging ik Hawken Beta spelen en hier had ik eenzelfde probleem alleen om de zoveel tijd komt er een hard geluid uit mijn speakers, als
of er een klein stukje geluid herhaald en versterkt wordt, dit duurt ongeveer 10 sec. daarna vervaagd het.
Exact het zelfde gebeurt met Dead Space 3.
Het lijkt hier op al is dit op een console. YouTube: MW3 sound bug - Terrible loud noise!
De problemen doen zich alleen voor tijdens games en nergens anders.
Dit is wat ik heb geprobeerd:
alle drivers opnieuw geinstaleerd. inc videokaart / DX / etc.
oude drivers geinstaleerd.
onderdelen van de geluidskaart uitgeschakeld. bv: Line in / Mic / etc.
Windows 7 opnieuw geinstaleerd.
Soundblaster kaart er ingestopt en Realtek in BIOS uitgeschakeld. dit zorgde er wel voor dat het veel minder vaak voorkomt.
Alle extra apparaten van mijn pc gehaald.
Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen want ik weet het niet meer.
Proc: Intel Core2Duo E8400 3GHz
Mem: 8192MB RAM
GPU: NVIDIA GeForce 9600 GT (X2 SLI)
Sound: Creative SB Audigy 2 Platinum / Realtek onboard
power: corsair TX650W
Windows 7 / DirextX 11
Mijn probleem begon ongeveer een maand of zo geleden. Ik was bezig om zoveel mogenlijk fps in Planetside 2 te krijgen.
Ik instaleerde alle nieuwste drivers inc. die van mijn Realtek on board sound en toen begon het probleem, om de zoveel minuten kwam er een
hard krakend geluid uit mijn speakers voor ongeveer 10 seconden en dan vervaagde het en was het geluid van het spel terug.Dit stopte na game update 2
maar nu valt het geluid om de zoveel tijd gewoon weg, door een geluids instelling in het spel te veranderen komt het geluid terug.
Een week geleden ging ik Hawken Beta spelen en hier had ik eenzelfde probleem alleen om de zoveel tijd komt er een hard geluid uit mijn speakers, als
of er een klein stukje geluid herhaald en versterkt wordt, dit duurt ongeveer 10 sec. daarna vervaagd het.
Exact het zelfde gebeurt met Dead Space 3.
Het lijkt hier op al is dit op een console. YouTube: MW3 sound bug - Terrible loud noise!
De problemen doen zich alleen voor tijdens games en nergens anders.
Dit is wat ik heb geprobeerd:
alle drivers opnieuw geinstaleerd. inc videokaart / DX / etc.
oude drivers geinstaleerd.
onderdelen van de geluidskaart uitgeschakeld. bv: Line in / Mic / etc.
Windows 7 opnieuw geinstaleerd.
Soundblaster kaart er ingestopt en Realtek in BIOS uitgeschakeld. dit zorgde er wel voor dat het veel minder vaak voorkomt.
Alle extra apparaten van mijn pc gehaald.
Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen want ik weet het niet meer.