Ik moest laatst wat problemen oplossen met Windows Live mail, dus zelf even geïnstalleerd op mijn W8 x64.
De functie 'nieuw bericht' werkte niet. Ik kreeg de hele tijd gezeur of ik .net 3.5 wilde installeren maar ja, die staat aan en geactiveerd dus... tja? Uiteindelijk maar op installeren geklikt om er vanaf te zijn. Baadt het niet, schaadt het niet. Toch?
Nou niet dus, mijn complete GUI is nogal 'f*cked up'.
- Boot gelijk naar desktop zonder startmenu (eigenlijk wel een fijne bug
)
- Sneltoetsen werken niet meer
- Startmenu zelf werkt niet meer
- GUI zelf is 'leeg' (zie nepscreenshot)
- Vensters voor openen, opslaan etc. werken niet meer
- Config. scherm is kapot, ook helemaal leeg
Maar nu... hoe los ik dit op? Zitten googlen maar amper wat kunnen vinden en het is echt zo'n gaar probleem.
Screenshot van deze computer. En aangezien ik niks kan opslaan even met de telefoon
De functie 'nieuw bericht' werkte niet. Ik kreeg de hele tijd gezeur of ik .net 3.5 wilde installeren maar ja, die staat aan en geactiveerd dus... tja? Uiteindelijk maar op installeren geklikt om er vanaf te zijn. Baadt het niet, schaadt het niet. Toch?
Nou niet dus, mijn complete GUI is nogal 'f*cked up'.
- Boot gelijk naar desktop zonder startmenu (eigenlijk wel een fijne bug
- Sneltoetsen werken niet meer
- Startmenu zelf werkt niet meer
- GUI zelf is 'leeg' (zie nepscreenshot)
- Vensters voor openen, opslaan etc. werken niet meer
- Config. scherm is kapot, ook helemaal leeg
Maar nu... hoe los ik dit op? Zitten googlen maar amper wat kunnen vinden en het is echt zo'n gaar probleem.
Screenshot van deze computer. En aangezien ik niks kan opslaan even met de telefoon

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW