Toon posts:

Hellllllluuuuuuuuuupppp

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik kom dus net thuis en wil mijn cptje aan zetten wat denk je hij doet niets meer.
Hij start op alleen blijven alle lampjes branden, dus hard-disk en cd-rom.
Gisteravond deed ie het nog perfect wat kan dit zijn.
Ik dacht zelf dat mischien mijn copermine kaduuk was, maar toen ik de celly van mijn pa gebruikte deed ie het ook niet.
&(^%%$$*)(I)( shitshitshit.
Ik wist wel dat het een klote plankje is, ik kom niet in de Bios dus ik kan ook bniets doen, ik heb alles eraf gegooid en zelfs dan kom ik nog niet in de bios.
Weet iemand mischiebn een oplossing, of moet ik gewoon een nieuwe mobo kopen wat ik oveigens toch al van plan was

Hellllllup

Verwijderd

Wat heb jij voor een moederbord ?
op 9/10 moederborden zit er een CMOS (Jumper) Reset optie op. Je moet dus alleen de jumper van (uit) naar (aan) omzetten. Kijk anders in je Manual. Staat er ook in. CMOS Resetting of zo...

Hiermee RESET je namelijk je hele BIOS!!!! Handig voor KOKKERS!

Suc6.

Verwijderd

CCMOS : CMOS Discharge Jumper wordt het ook wel genoemd!

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik al geprobeerd, werkt ook al niet hij doet gewoon niets meer.
IK denk zelf dat hij gewoon is overleden.
Tering bord, het was trouwens een Soltek sl-fv+ moederplankje.
Ik ga morgen maar een nieuw plankje halen, een MSI ofzo , en dan hopen dat ie het doet anders heb ik dus een plankje gekocht voor niets.

Hoi, en bedankt mischien nog meer suggesties

Verwijderd

Hoi daar de abit be6-2 is ook niet verkeerd die heb ikzelf ook sinds een paar weken en die bevalt uitstekend.

Mzzl,

Wim :cool:

Verwijderd

Uhmm geheugen van je pa proberen? misschien dat dat wel helpt?

Verwijderd

Topicstarter
Alles geprobeerd ik ga morgen gewoon een nieuwe kope want dit is echt echt een KLOTE bord(sorry voor de taal).
Ik denk inderdaad toch aan die Abit, is wel duur maarja ik heb wel geleerd dat goedkoop is duurkoop(ofzoiets)

Bedanktttttttt

Verwijderd

ik heb de MSI 6163 Pro met ook een BX chipset loopt 550E op 825MHz en 150MHz FSB...
en nog te betalen ook , iets van 245.- http://all.at/hardware

Verwijderd

Topicstarter
thxxx harry ik zal eens kijken.

Hoi

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:47

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Heb je er mischien aan gedacht dat het iets ANDERS zou kunnen zijn als je mobo?, harde schijf bijvoorbeeld??

Ik heb zoiets ook een keer gehad en nixs deed het meer. Alle kaarten etc. erin en eruit, hielp ook niet. Toen haalde ik de HD eruit, keek ernaar, stopte hem erweer in en alles deed het weer!!! (dit heb ik met 2 pc's een keer gehad) Ik kan niet verklaren waarom maar dat werkte bij mij.

Misschien is er een bitje omgevallen ofzo :)

Sys Specs

Verwijderd

Topicstarter
LOL, ja dat had gekunt maar ik heb alles al een keerlos gehad dus ook mijn harde-schijf.
Ik heb namelijk twee harde-schijven, dus bij een van de twee zou ie het moieten doen, en trouwens ik kom nog niet eens in de BIOS, dus hij start op en alles blijft ZWART.
Nouja balen dat is het maar toch bedankt.

Hoi

• Frank Timmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:57
Dat heb ik dus ook gehad, alleen ging bij mij de PC automatisch weer uit na een paar seconden. PC was nog onveranderd sinds ik m van Graficall had gekregen. Ik had nog garantie, dus ik bellen. Toen bleek het dus aan de power-schakelaar van de systeemkast te liggen. Ik die schakelaar een beetje heen en weer bewegen, toen "KLIK". En m'n pctje deed weer!!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-09 14:25
Wat je ook nog kunt proberen is effe de videokaart eruit halen (is het een AGP-kaart?) en daarvoor in de plaats een oud ISA-videokaartje te plaatsen. Meestal krijg je dan wel weer beeld.

Als dat lukt effe de BIOS default instellingen laden en dan je AGP-kaart er weer in.

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb net een nieuw moederlankje erin gezet een Asus slot1 via moederplankje van 325 ballen(echt te duur maarja).
En alles doet het weer ik zit weer op het net en alle spellen doen het prime.
Ik zelfs snelheid winst doordat ik de voltage van mijn Coppermine kan tweaken, nu dus 550@733 stabiel op 1,7volt.
Niet slecht dus en ik ben weer dik tevreden.
Ik ga nu effe Daikatana spelen en ik wilde jullie bedanken voor alle replies

Hoi
Pagina: 1