Wijziging User Review - The_Zohan - Bb91

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-10 06:49
Beste moderators,

Gisteren kwam er een mooie PC online, waar ik wel interesse in had. Richtprijs gevraagd, reactie gekregen waarin werd gezegd "Verkoop niet zo vaak mijn PC, dus een richtprijs, jij hebt er waarschijnlijk meer een idee van. (...) Welke prijs heb je in gedachten?". Ik heb geantwoord met een bedrag van 500-600 euro als geschatte waarde. Ik kreeg toen als antwoord dat er al 650 was geboden, dus dat dat de minimum prijs was. Prima.
Vervolgens bleef hij vragen stellen over wel/geen interesse voor de pc van mijn kant. Let wel, dit gebeurde NADAT hij mijn bod/geschatte waarde had afgeslagen.
Nu heb blijkbaar gisteren al gelijk een review gekregen met daarin dit bericht:
Bieden, en vervolgens er omheen draaien dat geinteresseerde enkel een waardeprijs gaf voor het geheel en dat niet betekende dat hij het er voor over had. Zelfs nog zakken in zijn voordeel maar na herhaaldelijk reageren houdt het ergens op. Succes, communicatie blijft moeilijk voor sommige personen zo blijkt.

Er was geen deal. Daarom zou ik dan ook graag zien dat deze review verwijderd wordt. Ik heb bij hem dan ook geen review terug geplaatst, aangezien dat net zo goed niet zou mogen.

Ik breng deze (nieuwe) gebruiker van dit topic op de hoogte

groet
Wouter

gallery: The_Zohan
gallery: Bb91

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
Admins: Hij heeft dit nu als aanvulling geplaatst:
Aanvulling
Wouter heeft contact met mij opgenomen en mij verzocht de recensie te verwijderen. Ondanks dat ik de manier van communiceren apart blijf vinden mag de review wat mij betreft verwijderd worden.

Ik neem aan dat dat voldoende wederzijdse toestemming is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:14

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Als ie het in de review aangeeft is ook goed. De review is dan nu ook verwijderd.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
danku :)