AMD Catalyst stuurprogramma's

Pagina: 1
Acties:

• Chris96
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07-02 10:03
Het probleem is als volgt, wanneer ik de nieuwste AMD Catalyst drivers installeer schokt mijn youtube playback en flashplay onder spellejes.

Wanneer ik de orginele ASUS EAH5870 drivers installeer die bijgeleverd zijn heb ik dit probleem niet,
Nu zou ik gewoon die oude drivers kunnen houden, maar dat wil dan weer niet met wat nieuwere games.

Iemand ervaring met gelijkwaardige problemen?

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Ik ken het probleem niet bij mijn HD7970 met de laatste versie 13.1 maar je zou eens met de beta 13.2 driver kunnen proberen. Ook natuurlijk even kijken of je wel je flashplayer geupdated hebt via de site van Adobe want dat kan ook vaak al problemen verhelpen.

http://support.amd.com/us...atalyst132BetaDriver.aspx

• Chris96
Het is niet alleen flash , ook h264 / mpeg4 loop niet lekker. Zal de beta eens proberen.

• Chris96
Het installeren van de beta drivers resulteert in een bsod..
Het opnieuw installeren van de laatste drivers gaf tot nu toe wel het juiste resultaat ...

helaas na het opnieuw opstarten is het weer mis,
Alle 2D grafische activiteiten zijn uiterst sloom lijkt het wel. En als ik GPU activiteit bekijk terwijl alleen het bureaublad weer gegeven wordt staat hij altijd boven de 70%

[ Voor 43% gewijzigd door Chris96 op 10-02-2013 11:14 ]

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-02 12:52
Heb je je oude drivers compleet verwijderd? AMD heeft sinds kort een uninstall tool uitgebracht wat alle verwijzingen van een driver zou moeten verwijderen. Bij een normale uninstall blijven er nog vaak bestanden achter wat eventueel een conflict kan veroorzaken met de nieuwe drivers.

• Chris96
Ik heb ze op normale manier via configuratie scherm verwijderd.
Zelfs mijn orginele asus drivers werken niet lekker meer.

Maar ik kan die hoge GPU load niet verklaren ...

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-02 16:35

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

er zijn ook virussen die ipv je cpu misusen je vga laten minen bv, je zou eens kunnen beginnen met een malwarebytes te draaien, en daarna verder kijken ?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• Chris96
De aap is al uit de mouw, zolang ik geen netwerk verbinding heb blijft mijn GPU load onder de 5%

Zodra ik netwerk in schakel (Bedraad of Wifi maakt niet uit) Dan stijgt mijn GPU load naar 99% en de pc sloom qua grafisch.
Pagina: 1