uiteinde van oordopje vast in PC

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OE42
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 26-05 14:44
Nou is het stukje van de uit einde van de iPhone oordopje gebroken en dat stukje zit nu in mijn PC. Hoe krijg ik dit eruit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:56
Pincet geprobeerd?

Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:11

D4NG3R

kiwi

:)

Naald met heel ietsje superlijm aan het uiteinde, en dan extreem voorzichtig te werk gaan :+ .

Zelf 3x gedaan waarbij 1x ook de naald vast kwam te zitten :') .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OE42
Als ik het eruit kan halen, heb ik dan iets beschadigt? Bijvoorbeeld de moederbord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostler
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-06 15:48

hostler

Yeahhh dude!

Dat weet je pas als je het eruit hebt gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OE42
En is er ergens geen optie om het geluid van de headphone input uit te doen? Want nu krijg ik ook geen geluid meer van mijn speakers doordat dat stukje in mijn behuizing zit.

EDIT:
Oke ik heb die optie gevonden :)

[ Voor 10% gewijzigd door OE42 op 09-02-2013 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OE42
Maar ik beschadig mijn moederbord niet he als ik de uiteinde in mijn pc laat zitten, ik denk dat ik gewoon een nieuwe behuizing koop omdat alles toch al erg krap zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostler
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-06 15:48

hostler

Yeahhh dude!

Wijzig je bericht voortaan.

Als het nu werkt waarom zou het dan opeens niet meer werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daam
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-07 11:16
Heb ditzelfde gehad bij een mengtafel, weliswaar met een 6.3mm-plug maar het idee is hetzelfde. De PC zo kantelen dat de opening naar beneden wijst, dan de zwaartekracht zijn werk laten doen. Overigens kan je het stukje dan eventueel helpen met naald of een ander scherp voorwerp. Dan moet deze eruit te krijgen zijn.

Overigens zou je met de naald oid niet zo snel je moederboard beschadigen, de aansluitingen zitten in een soort plastic "blokje", wat afgesloten is. Google maar eens op een foto van een geluidskaart. Wel kan er misschien door dat onderdeeltje in de aansluiting kortsluiting ontstaan tussen de verschillende contacten in de aansluiting, zelf zou ik dat onderdeeltje eruit proberen te halen ;)

[ Voor 38% gewijzigd door Daam op 09-02-2013 22:08 ]

|  MacBook Pro | PC Acer Aspire M5810 | Foto Canon 60D, 50mm f/1.8, 18-135mm f/3.5, 28-200mm f/3.5, Rig |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:03

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Overige Hardware is voor (hardware)vragen die nergens anders op GoT thuishoren. Voor geluidsaangelegenheden hebben we al een mooi subforum: Audio & HiFI

Move OH -> AH

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1