Teveel bijverdiend in 2010. Nu kan ik daar weinig meer aan doen, dat is gewoon zo. Ik heb nu echter al een paar jaar geen recht meer op studiefinanciering en dit is wat er in de brief staat van DUO:
DUO Spreekt zichzelf dus nogal tegen! Ik studeer nog trouwens, mocht dat iets uitmaken voor het verlossende antwoord. Weet iemand hoe DUO de schuld gaat innen, via acceptgiro of wordt het bovenop de studieschuld gegooid?
duo is in het weekend niet bereikbaar, dus hoop dat iemand het weet!
Ik ontvang zoals gezegd al een tijdje geen studiefinanciering meer omdat ik daar geen recht meer op heb (langer dan 4 jaar gestudeerd). Echter, op de website staat dat het bedrag bovenop m'n studieschuld komt. Aangezien het een aardig hoog bedrag is zou me dat niet slecht uitkomen, want dan kan ik wat langer over het terugbetalen doen.Binnenkort begint de invordering van bovenstaande schuld. Ontvangt u geen studiefinanciering meer, dan ontvangt u een acceptgiro
DUO Spreekt zichzelf dus nogal tegen! Ik studeer nog trouwens, mocht dat iets uitmaken voor het verlossende antwoord. Weet iemand hoe DUO de schuld gaat innen, via acceptgiro of wordt het bovenop de studieschuld gegooid?
duo is in het weekend niet bereikbaar, dus hoop dat iemand het weet!
If it aint fixed, it's broken.