Ik heb een Sandisk micro SDXC kaartje van 64gb (class 10) voor mijn smartphone gekocht.(LG Optimus 4X HD). Alleen ondersteund deze alleen FAT32. Als ik het kaartje dus formatteer naar fat32 (met de telefoon of via de pc en fat32formatter) dan wordt hij zeer traag, ongeveer 4 tot 5 MB/s.
Terwijl in NTFS hij makkelijk meer dan 40 MB/s schrijft bij het kopiëren van een bijvoorbeeld een .avi bestand van en naar de HDD en sdslot van mijn laptop.
Enig idee hoe dit kan? Ik weet dat FAT32 doorgaans langzamer is maar het presteert nu zelfs onder het minimum van class 10.
(De kaart wordt wel herkent door Windows (7-64bit) maar niet door EasUS Partition Master, dus de clustersize aanpassen lukt nog niet)
Edit: aanpassen clustergroote maakt geen verschil.
Terwijl in NTFS hij makkelijk meer dan 40 MB/s schrijft bij het kopiëren van een bijvoorbeeld een .avi bestand van en naar de HDD en sdslot van mijn laptop.
Enig idee hoe dit kan? Ik weet dat FAT32 doorgaans langzamer is maar het presteert nu zelfs onder het minimum van class 10.
(De kaart wordt wel herkent door Windows (7-64bit) maar niet door EasUS Partition Master, dus de clustersize aanpassen lukt nog niet)
Edit: aanpassen clustergroote maakt geen verschil.
[ Voor 3% gewijzigd door 10K op 09-02-2013 22:04 ]
"Above And Beyond The Call"