.
[ Voor 100% gewijzigd door HA5H op 19-02-2015 07:43 ]
[ Voor 100% gewijzigd door HA5H op 19-02-2015 07:43 ]
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Wordt dat dan automatisch aangepast?PaT schreef op maandag 11 februari 2013 @ 10:06:
Ik zie die meerwaarde dus wel en het werkt bij Windows Phone ook erg goed. Wel zou ik maar twee prefixen willen voorstellen [WRT] en [W8]. Verschil tussen W8 (home) en W8 pro vind ik de moeite niet om te noemen.
Met deze twee voorzetsels zie je duidelijk of de tablet de volledige versie van Windows 8 gebruikt of de RT variant. Dat lijkt mij dudelijk genoeg.
Dat was ook precies mijn insteek, daarnaast staat t ook veel netter met deze prefixesPaT schreef op maandag 11 februari 2013 @ 10:06:
Ik zie die meerwaarde dus wel en het werkt bij Windows Phone ook erg goed. Wel zou ik maar twee prefixen willen voorstellen [WRT] en [W8]. Verschil tussen W8 (home) en W8 pro vind ik de moeite niet om te noemen.
Met deze twee voorzetsels zie je duidelijk of de tablet de volledige versie van Windows 8 gebruikt of de RT variant. Dat lijkt mij dudelijk genoeg.
Hoe bedoel je dat? Voor alle bestaande topics? Dat zijn er toch nog niet zoveel? Bij beide Surface topics is het doorgevoerd, maar als ik er nog een aantal gemist heb, dan hoor ik het graag.
het Asus Vivotab Smart topic, w700 topic. Heeft geen haast, maaar is misschien voor het overzicht wel mooier.PaT schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 13:47:
[...]
Hoe bedoel je dat? Voor alle bestaande topics? Dat zijn er toch nog niet zoveel? Bij beide Surface topics is het doorgevoerd, maar als ik er nog een aantal gemist heb, dan hoor ik het graag.
Voor de bestaande topics moet dit dan handmatig en apart even gebeuren, ook voor de door jou genoemde topics dustriesvan schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 17:25:
[...]
het Asus Vivotab Smart topic, w700 topic. Heeft geen haast, maaar is misschien voor het overzicht wel mooier.
XBL: MRE Inc
[IDEE] Windows Tablets-subforumMRELynx schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 20:47:
Kan er in de tablet sectie niet meteen een apart subonderdeel voor Windows tablets gemaakt worden? Er komen steeds meer Windows tablet.
DUS:
Andriod tablet
Apple tablets
Windows tablets
Overige tablet
Wederom is het bij de telefoons ook zo onderverdeeld.
RoD schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 19:01:
Tablets met Windows erop moeten zich eerst maar eens bewijzen. Heb je de activiteit in Overige Tablets gezien? In dat forum staan uberhaubt nauwelijks topics, dus het lijkt me geen goed idee om dat nog verder op te splitsen
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Dat denk ik zeker, maar dat is ook niet de insteek die ik had met het posten van de quote.. hoewel 't idee toen ook al doorgevoerd had kunnen worden..MueR schreef op zondag 17 februari 2013 @ 12:48:
Denk je niet dat een post van 4 maanden geleden in een andere context gelezen moet worden?
Gewoon puur uit nieuwsgierigheid, maar wat zijn (in jouw/Tweakers') ogen zo ongeveer de voorwaarden voor een eigen subforum?RoD schreef op zondag 17 februari 2013 @ 13:59:
Wat mij betreft is het nog steeds te vroeg voor een apart forum. Ik tel momenteel zes Windows-tablet-topics waarin de afgelopen week is gepost. Imo te weinig.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq