Toon posts:

Fans.. cooling..

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik heb vanmiddag 2 x een 80x80 fan gekocht (1 voor lucht inzuigen onderaan en 1 bovenaan die de lucht wegblaast). Ik heb een AMD TB 800mhz. Ik wil deze graag gaan overclocken naar 1000mhz. Welke cooler kan ik in Nederland bestellen die geschikt is, en waar kan ik deze bestellen? Zelf dacht ik aan een Superorb.

Ik heb dan natuurlijk ook coolpasta nodig neem ik aan?

Dit word mijn eerste overclock actie, maar ik wil eerst mijn cooling in orde hebben.
Mijn CPU word op dit moment zo rond de 50 graden.. is dit normaal? Er zit een standaard cooler op (heb mijn systeem bij mycom gekocht, kant en klaar..).

Alvast bedankt voor julie antwoorden/reacties :) .

• eviltweaker
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04 13:06

eviltweaker

DDPEEKIW

Met een standaard cpu cooler kun je al best ver komen heb mijn tb ook op 1050 gehad met standaard cooler master en hij kwam stressed niet eens boven de 45 graden uit >:)

DDPEEKIW

Verwijderd

Topicstarter
Hoe zou het dan komen dat die van mij nu al op 50 graden zit.... heb hem nu niet overgelocked.. en d'r zitten nu dus nog 2 fans in ook.. 1 die blaast (richting proc/proccooler) en een die lucht zuigt bovenaan..

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-05 16:10

JT

VETAK y0

Dat hangt er ook vanaf welke core die heeft en wat je kan bereiken is tevens exemplaar afhankelijk.

Dat de een 1200 haalt met z'n 800 of 900 geeft geen garantie dat die van jou dat ook doet.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Hmm hou me ff in over de superorb dat is gewoon een *******@^%$!!

Als je echt goed wilt coolen denk dan aan een globalwin wbk38

En coolpasta.. Always Artic Silver II

50oC vin ik wel veel voor die tbird met standaard cooling..

Verwijderd

jah psies, ik kan toch zeggen dat ik wel aardig kan overklokken, maar die t-bird 800 van mij krijg ik onmogelijk over de 1000. Stabiel dan natuurlijk.

Verwijderd

koop een Thermoengine 6800 rpm bij http://www.coolpc.com.au/

supervet koelertje onder de 100 piek!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 02 juni 2001 20:25 schreef Driez het volgende:
Hmm hou me ff in over de superorb dat is gewoon een *******@^%$!!

Als je echt goed wilt coolen denk dan aan een globalwin wbk38

En coolpasta.. Always Artic Silver II

50oC vin ik wel veel voor die tbird met standaard cooling..
Waar kan ik zo'n globalwin kopen? En coolpasta enzo... ? Liefst bij een .nl site gewoon.. :)

Verwijderd

www.oc-shop.nl en anders ff in de pricewatch kijken ;)

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:45

Epsilon

zo'n globalwin kan je hier kopen:
http:\\www.narwal.nl
verwacht een langere levertijd want hij is nogal schaars. geduldig wachten en je krijgt hem voor een mooie prijs.
suc6

momenteel doet de site het nie, maar moet maar gewoon ff bellen.

Verwijderd

Topicstarter
Ok.. ik zal is ff kijken waar ik het beste kan bestellen.. toch wel heel vreemd dat hij 50 graden word.. hij loopt wel erg stabiel..
Pagina: 1