Ik wist niet goed welke subforum het beste hierbij zou passen maar ik ben toch benieuwd of hier op GoT meer kennis zit om mij te helpen met een probleem. Via de search kon ik (verbazingwekkend genoeg via teveel omleidingen google chrome in diverse combinaties) niets over terugvinden.
Als je via google zoekt (in chrome) en je ziet een link dan krijg je bij bepaalde website de melding dat er teveel omleidingen zijn (fout 310)
voorbeeldje :
zoekterm is : luchtfilter V-strom
De laatste link op deze pagina (is bij mij) de volgende :
https://www.google.nl/url...O8w&bvm=bv.42080656,d.d2k
Als ik deze link aanklik krijg ik de volgende melding :
Het is een probleem wat voor zover bekend alleen bij Google Chrome voorkomt en via google zoeken levert op dat het probleem toch al enkele jaren bestaat, maar nergens wordt een echte oplossing aangedragen.
De enige oplossing die ik voorbij zie komen is cookies verwijderen.
Helaas zal een potentiele klant die deze foutmelding ziet niet verder kijken en gewoon de volgende (wel werkende) link aanklikken.
Nu is bij mij de vraag eigenlijk of dit echt een fout is van Google of van de opmaak van de pagina.
Want indien het 1e het geval is dan is er ben ik bang geen oplossing mogelijk van mijn kant.
Is het de opmaak van de pagina dan ben ik benieuwd wat dit probleem veroorzaakt want de leverancier van de webwinkel software verwijst de melding naar een fout van chrome.
Helaas ben ik niet de enige met deze webwinkel software en dit probleem en het lijkt mij dus eerder in de opmaak aanwezig te zijn. Maar als ik niet weet WAT het veroorzaakt, dan kan ik het ook niet oplossen
Het frapante is wel dat ik de foutmelding ook wel eens heb teruggezien bij google eigen producten zoals de agenda
Als je via google zoekt (in chrome) en je ziet een link dan krijg je bij bepaalde website de melding dat er teveel omleidingen zijn (fout 310)
voorbeeldje :
zoekterm is : luchtfilter V-strom
De laatste link op deze pagina (is bij mij) de volgende :
https://www.google.nl/url...O8w&bvm=bv.42080656,d.d2k
Als ik deze link aanklik krijg ik de volgende melding :
Een keertje de pagina refreshen / F5-en levert gewoon de gewenste pagina op.Deze webpagina bevat een omleidingslus
De webpagina op http://www.dcamotorcycles...=20000101&aid=336&lang=NL heeft geleid tot te veel omleidingen. Dit probleem wordt mogelijk opgelost als u uw cookies voor deze site wist of cookies van derden toestaat. Zo niet, dan is het mogelijk een probleem met de serverconfiguratie en niet een probleem met de computer.
Hier zijn enkele suggesties:
Laad deze webpagina later opnieuw.
Meer informatie over dit probleem.
Fout 310 (net::ERR_TOO_MANY_REDIRECTS): Er zijn te veel omleidingen.
Het is een probleem wat voor zover bekend alleen bij Google Chrome voorkomt en via google zoeken levert op dat het probleem toch al enkele jaren bestaat, maar nergens wordt een echte oplossing aangedragen.
De enige oplossing die ik voorbij zie komen is cookies verwijderen.
Helaas zal een potentiele klant die deze foutmelding ziet niet verder kijken en gewoon de volgende (wel werkende) link aanklikken.
Nu is bij mij de vraag eigenlijk of dit echt een fout is van Google of van de opmaak van de pagina.
Want indien het 1e het geval is dan is er ben ik bang geen oplossing mogelijk van mijn kant.
Is het de opmaak van de pagina dan ben ik benieuwd wat dit probleem veroorzaakt want de leverancier van de webwinkel software verwijst de melding naar een fout van chrome.
Helaas ben ik niet de enige met deze webwinkel software en dit probleem en het lijkt mij dus eerder in de opmaak aanwezig te zijn. Maar als ik niet weet WAT het veroorzaakt, dan kan ik het ook niet oplossen
Het frapante is wel dat ik de foutmelding ook wel eens heb teruggezien bij google eigen producten zoals de agenda

[ Voor 19% gewijzigd door harley op 09-02-2013 12:00 ]
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD