Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Acer Aspire V3-771G-53218G62Maii een goede gamelaptop?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil binnenkort een gamelaptop kopen.
Mijn budget is tussen de 700 en 900 (paar euro's erboven mag ook, en eronder altijd :) ).

Nu heb ik even gezocht en kwam uiteindelijk bij deze laptop uit:
Acer Aspire V3-771G-53218G62Maii

Ik zag hier dat het bij Redcoon het goedkoopste was voor €914,03.
Ik heb even gaan googlen en kon helaas geen reviews vinden (behalve hier op tweakers, maar daar had ik niet veel aan.
Verder ben ik dus niet veel informatie over deze laptop vooruitgegaan.

Weten jullie of dit een goed laptop zou kunnen zijn of heb je hem zelf?
Dan hoor ik het graag.

Link naar de specificaties: Specificaties via Tweakers

Verwijderd

Op een simpele laptop kan je de wat oudere games al wel spelen door de onboard videokaartjes. Nu is het zo dat met een dedicated videokaart de 3D prestaties vele malen hoger worden. Dat heeft deze machine dus en ook is de 3D chip niet de langzaamste in de serie. Daarom kan je alleen al aan de chipset naam / nummers zien dat dit een goede gamelaptop moet zijn :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik wilde er eigenlijk games op spelen zoals;
Assassin's Creed III
Call of Duty: Black Ops II
De sims 3
Battlefield 3
Gta IV

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-11 22:00

Rordarok

De enige echte

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Verwijderd

Heb zelf de Acer Aspire 8951G (pricewatch: Acer Aspire Ethos 8951G-2438G75BN) en kan prima de spellen spelen die jij wilt.
Geen idee wat het is met me GPU, simpele GeForce GT540M maar hij trekt nog steeds alles tot medium zonder enkele problemen.
Heb eigenlijk nog nooit lager dan 1920x1080 gegamed.

Overall, denk dat je 't wel moet redden met die videokaart :)

Verwijderd

Dit is iig geen goede aankoop. En wel omdat:

http://www.notebookcheck....71G-Notebook.74597.0.html
• De koeling absoluut zuigt.

• je voor € 637 een inspiron 17R SE kan halen met exact dezelfde specificaties. Nu ja.. je krijgt 2GB minder RAM en geen SSD. Maar als je dat er zelf in zet kom je rond de €730-€750 uit. Ongeveer €160 euro goedkoper dan de acer.

Verwijderd

Topicstarter
SSD maakt me niet uit.
en ik heb nog een losse losse 4gb ram kaartje, dus dan ik het eventueel vervangen ;)

Zou je anders even een link willen geven?

Verwijderd

Ja die. Bij het toepassen van alle truuks uit de topicstart van Dell Waardebonnen Topic - Deel 2 ben je erg goedkoop uit.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, en ik had ook nog een website gevonden waarin in je kon vinden dat je 35,- korting kreeg en nog een andere advertentie waarin stond dat je 7% korting kreeg.
Alles bij elkaar schilt dan weer 100 of zelfs 200 euro :)
Pagina: 1