[Beeldscherm] Aanschaf DELL beeldscherm

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bachatero
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-02 00:56
Ik wil graag een DELL U2412M beeldscherm kopen, maar ik wil dit beeldscherm eerst even zien voordat ik hem koop.

Hoe werkt dat in dit geval, want DELL levert voor zo ver ik weet alleen rechtstreeks aan klanten.

Oepssss, ik kom er nu achter dat ik deze vraag beter in het [TFT] Dell UltraSharp Serie forum had kunnen plaatsen. Excusses.

[ Voor 23% gewijzigd door Bachatero op 09-02-2013 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91626

Vreemde vraag. Dell is een merk zonder winkels dus alles wat je ervan ziet is via film en plaatjes. Normaal heb je recht om 5 werkdagen iets in gebruikt te nemen en als je echt niet tevreden bent kan de coulance regeling helpen. In dat geval moet je contact op nemen met de leverancier en binnen die tijd aangeven dat je niet tevreden bent en dan mag je hem kosteloos terug sturen. Echter houd Dell niet zo van deze regel dus zou ik er ook niet vanuit gaan dat dat zomaar kan.
De Dell 24xx Ultrasharps lijken allemaal op elkaar wat wil je eraan zien of welk alternatief hebben we?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-07 13:54
Sommige winkels verkopen ook Dell schermen (vaak goedkoper dan Dell zelf). Misschien kan je daar een fysieke winkel vinden die er een tentoonstelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Hopen winkels waar je hem kunt bestellen met retourrecht krachtens wet koop op afstand.
pricewatch: Dell Ultrasharp U2412M Zwart

Het zal niet zo makkelijk zijn op redelijke afstand een winkel te vinden die hem heeft staan. Kopen en desnoods retourneren zal waarschijnlijk makkelijker zijn.

Ik kijk nu ook op dit scherm en het zou me verbazen als het niet zou bevallen (als je een goed exemplaar hebt natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:10

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Nog beter: je had het beter in Shopping Forum kunnen vragen, aangezien dit in het geheel geen technische vraag is.

Move VB -> SF

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22659

CaptJackSparrow schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 10:07:
Hopen winkels waar je hem kunt bestellen met retourrecht krachtens wet koop op afstand.
pricewatch: Dell Ultrasharp U2412M Zwart
In dat lijstje kun je idd winkels zien waar je kunt kijken voordat je koopt.
Pagina: 1