Toon posts:

Oplichter ? Fred4281

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik weet het niet 100 procent zeker , Maarja beter te vroeg melden dan te laat :-)

ik ben al ene poosje op zoek naar een s3 ,en toen kwam deze voorbij nette prijs dus waarom niet
maar toen zag ik dat deze verkoper vandaag geregistreerd had dus toen werd ik een beetje teruggeroepen

dus ik even dm`en

kreeg ik deze reactie
836070wanneer u t geld heeft ovdr gemaakt wilt u me dan a u b melden de pas is niet van my maar van mn kleine neefje

dus toen werd ik helemaal een beetje ongemakkelijk verhalen met klijne neefjes etc. terwijl de rekening van een vrouw is ?

dit is de tweaker [Verwijderde gebruiker]

dit is google resultaat
http://www.opgeletopinternet.nl/index.php?topic=6180.0

en vooral dit
https://www.google.nl/sea...UTF-8&hl=nl&client=safari

een paar dingen dan

1 hij verkoopt het , waarom dan neefje zn rekening ?
2 dan als google resultaat blijkt het aldus dat topic een vrouw te zijn ? fred is nogal Nederlands en zover ik weet een man en dan nog eens zijn neefje ... ?

dus ik ben er niet te happig op en vertrouw het niet helemaal , kunnen jullie het eens nakijken ?

gr jason

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2013 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:47
Goed gezien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
no problemo ! : -)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Nooit zaken doen met mensen die net zijn geregisteerd. Dus gwn met echte tweakers.

[ Voor 3% gewijzigd door Chris Smoove op 09-02-2013 01:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:47
Chris Smoove schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 01:46:
Nooit zaken doen met mensen die net zijn geregisteerd. Dus gwn met echte tweakers.
Tsja, eens moet natuurlijk voor iedereen de eerste keer zijn. Maar iets moois voor heel weinig met een gloednieuwe account is en blijft oppassen geblazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom1234
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 03-02-2021
dat zegt ook niets, ik heb sinds donderdag een conflict met een zeer gerenomeerde tweaker, die reageerd na betaling niet meer op mails en op dm.

dus als een echte tweaker het verschil moet maken, ben ik bang dat ook dat bedrogen uit kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08
tomtom1234 schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 14:11:
dat zegt ook niets, ik heb sinds donderdag een conflict met een zeer gerenomeerde tweaker, die reageerd na betaling niet meer op mails en op dm.

dus als een echte tweaker het verschil moet maken, ben ik bang dat ook dat bedrogen uit kan komen.
Sinds donderdag pas...

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Chris Smoove schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 01:46:
je kan gewoon zaken doe met net geregistreerde tweakers ! zo zijn we allemaal begonnen :)

maar dan wel gewoon ophalen zie je vanzelf hoe het loopt!
gr jason

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ook bij iemand die net geregistreerd is kun je meestal wel wat zien. Als ze verder niet actief zijn in de community maar alleen een goedkope S3 hebben dan zou ik passen. Maar als je ze overal ziet reageren en ze bieden een geheugenreepje of iets aan dan zou ik het eerder vertrouwen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Marzman schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 15:44:
Ook bij iemand die net geregistreerd is kun je meestal wel wat zien. Als ze verder niet actief zijn in de community maar alleen een goedkope S3 hebben dan zou ik passen. Maar als je ze overal ziet reageren en ze bieden een geheugenreepje of iets aan dan zou ik het eerder vertrouwen.
dat is natuurlijk helemaal waar , maar ook dan is het toch oppassen geblazen , niemand is uiteindelijk te vertrouwen tot dat je meer zekerheid hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom1234
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 03-02-2021
dat klopt helaas, ik ga er dan ook maar van uit dat het bv een internet probleem is o.i.d het vreemde is dat hij wel gewoon online is.
Pagina: 1