Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• dieter87
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-07-2023
Hallo

Ik heb onlangs Cyanogenmod 10 geinstalleerd op mijn Nexus One, alles loopt perfect.
Nu kan ik alle apps installeren wat ik wil (al loopt de opslagruimte snel terug)
Maar ik heb een 32Gb SD kaartje erbij.
Zoals ik al op internet las, zijn sommige apps enkel maar te installeren op het interne geheugen en niet verplaatsbaar naar de SDcard.
Als ik de facebook app wil downloaden krijg ik bij het installeren de error "onvoldoende opslagruimte", dit terwijl ik nog 40mb interne opslag over heb en de facebook app slechts <20mb is??
Als ik dan andere apps van gelijke grootte download werken die wel.

Ik gebruik nu apps2sd om enigzins gebruik te kunnen maken van mijn sd card en toch meer apps te kunnen installen. Maar is er echt geen manier om meer apps te kunnen downloaden op je SDcard?!
Ik bedoel ik heb 32gb extern dat ik amper kan gebruiken (buiten films, muziek, ..) en kan maar een handvol apps installeren..

Wat kan ik best doen?
Alvast bedankt :)

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Klopt je moet iets van 30mb overhouden voor cachen etc.

Het enige wat je kunt doen is nutteloze apps verwijderen.

[ Voor 35% gewijzigd door Chris Smoove op 09-02-2013 00:39 ]

• UltimateB
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

Er zijn ook data2sd scripts die meer op je SD zetten dan standaard. Moet je wel een snel SD kaartje hebben.

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS

• dieter87
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-07-2023
Ja er staat al bijna niets op mijn interne opslag, google play store/services, google maps, facebook, browser, email, en de rest is verwaarloosbaar klein.

Ik eb een class10 sd kaartje , redelijk snel dus

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:20
Het beste is om je interne geheugen uit te breiden met een ext2/3/4 partitie op je sd, zoals ook hier beschreven en uitgelegd
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=902395

Geen idee of specifiek deze ook op cm10 werkt, maar dan moet je zelf even uitzoeken

Strava