Eén goedenavond 
Sinds een paar dagen ben ik in het bezit van een Canon 5D3 met Canon 24-105L f/4 (en een vriend in het bezit van een Nikon D600) en dat moest natuurlijk gevierd worden! Dus dat hebben we gedaan door er gisteren een dagje op uit te trekken en wat straatfotografie te proberen in Rotterdam.
Het weer was heerlijk Nederlands, het ene moment een lekker warm zonnetje, het volgende moment sneeuw. Of regen. Of hagel. We hebben alles voorbij zien komen, in een paar uur tijd. Maar juist dat zorgde wel voor wat leuke beelden. En ik kan niet anders zeggen dan dat ik erg blij ben met m'n 5D3
Was eigenlijk voor het eerst dat ik echt straatfotografie probeerde met de focus op mensen, maar ik ben stiekem best tevreden met het resultaat. Meeste foto's zijn gemaakt met de 24-105, paar latere zijn met de Sigma 50mm f/1.4

#1. Sharing Different Paths by Marco Hordijk, on Flickr

#2. Rails Crossing by Marco Hordijk, on Flickr

#3. Waiting for Something by Marco Hordijk, on Flickr

#4. Heavy Burden by Marco Hordijk, on Flickr

#5. Umbrellegs by Marco Hordijk, on Flickr

#6. Always Good Weather by Marco Hordijk, on Flickr

#7. Lead the Way by Marco Hordijk, on Flickr

#8. Selfmade Train by Marco Hordijk, on Flickr

#9. Build All Around by Marco Hordijk, on Flickr

#10. Mirror Image by Marco Hordijk, on Flickr

#11. Night Work Again by Marco Hordijk, on Flickr
Sinds een paar dagen ben ik in het bezit van een Canon 5D3 met Canon 24-105L f/4 (en een vriend in het bezit van een Nikon D600) en dat moest natuurlijk gevierd worden! Dus dat hebben we gedaan door er gisteren een dagje op uit te trekken en wat straatfotografie te proberen in Rotterdam.
Het weer was heerlijk Nederlands, het ene moment een lekker warm zonnetje, het volgende moment sneeuw. Of regen. Of hagel. We hebben alles voorbij zien komen, in een paar uur tijd. Maar juist dat zorgde wel voor wat leuke beelden. En ik kan niet anders zeggen dan dat ik erg blij ben met m'n 5D3
Was eigenlijk voor het eerst dat ik echt straatfotografie probeerde met de focus op mensen, maar ik ben stiekem best tevreden met het resultaat. Meeste foto's zijn gemaakt met de 24-105, paar latere zijn met de Sigma 50mm f/1.4

#1. Sharing Different Paths by Marco Hordijk, on Flickr

#2. Rails Crossing by Marco Hordijk, on Flickr

#3. Waiting for Something by Marco Hordijk, on Flickr

#4. Heavy Burden by Marco Hordijk, on Flickr

#5. Umbrellegs by Marco Hordijk, on Flickr

#6. Always Good Weather by Marco Hordijk, on Flickr

#7. Lead the Way by Marco Hordijk, on Flickr

#8. Selfmade Train by Marco Hordijk, on Flickr

#9. Build All Around by Marco Hordijk, on Flickr

#10. Mirror Image by Marco Hordijk, on Flickr

#11. Night Work Again by Marco Hordijk, on Flickr
The devil is in the details.