Receiver waarbij Front High speakers én bi-ampen mogelijk is

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:19
Heb nu een Pioneer receiver waar ik op zich bijzonder tevreden mee ben. Qua power en uiterlijk helemaal top. Maar wil graag front high speakers hebben waarbij ik de huidige front speakers blijf bi-ampen. Ben op de hoogte van het feit dat bi-ampen relatief zinloos is dus da's bekend en geen reden tot discussie wat mij betreft :)

Nu had ik gelezen dat bij Onkyo dit mogelijk zou zijn maar na wat handleidingen te hebben gelezen kan dat dus niet. Het is óf bi-ampen óf front high's. Bi-ampen en extra achter of wide-speakers is geen probleem.

De vraag is nu: is er iemand bekend met een 9.2 receiver met ruimschoots vermogen (echter liefst wel weer <1500 Euro) die dit wél kan. De nieuwste Pioneers ook sowieso niet. Anders zal ik van alle merken de manuals moeten gaan downloaden en lezen dus ik dacht als het op deze manier ook misschien kan... ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 107mb
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:54
De bedoeling van bi-ampen is toch om zoveel mogelijk beschibaar vermogen naar een speaker te sturen?Dan lijkt het mij handiger om een eindversterker voor dat geld aan te schaffen. Ik snap namelijk niet waarom je zoiets getruukt uit wil halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:19
107mb schreef op zondag 10 februari 2013 @ 07:40:
De bedoeling van bi-ampen is toch om zoveel mogelijk beschibaar vermogen naar een speaker te sturen?Dan lijkt het mij handiger om een eindversterker voor dat geld aan te schaffen. Ik snap namelijk niet waarom je zoiets getruukt uit wil halen?
Wat wordt er getruukt? Ik wil gewoon bi-ampen (doe ik nu ook) maar dan óók met front high's erbij. Da's alles.

Onkyo 3009 gehaald. Kan bovenstaande uiteraard ook niet maar so be it. Paar speakers erbij en draai nu 9.1.
Helemaal tevreden. Geen tips meer nodig dus :)

[ Voor 13% gewijzigd door Brad Pitt op 11-02-2013 19:16 ]

Nickname does not reflect reality