Hallo. Ik heb een vraag over een systeem, de asus ET1611PUT-B0297. Dit is een all in one pc waar een vga aansluiting op zit ( VGA (D-Sub)poort(en) : 1 ) Nu vraag ik mij af of je die vga poort kunt gebruiken als extra scherm met uitbreiding van het bureablad. ( Dus met de muis van het ene naar het andere scherm gaan ). Ik wil op het hoofdscherm de pc bedienen en op het externe scherm de uitvoer van het programma wat ik op het hoofdscherm bedien. Weet iemand of dit kan ? Als hij alleen maar een kloon doet dan heb ik er niks aan, of dat je maar 1 scherm tegelijk kunt gebruiken, dan heb ik er ook niks aan. Heb al heel veel pagina's gegoogeld maar kan er maar niet achter komen. Ik hoop dat iemand mijn vraag kan beantwoorden.
Als het goed is zit er een Intel gma 3150 videochipset in. Daarover heb ik dit gevonden:
The GMA 3150 supports one digital LVDS port (to connect the internal display) with resolutions up to 1366x768. Furthermore, an external analog VGA port with resolutions up to 1400x1050 is supported.
Verder gebeurt het ''clonen'' of ''extenden'' van het bureaublad door software, die vaak meekomt met de drivers.
Dus het is een kwestie van proberen, grote kans dat het gewoon gaat lukken.
The GMA 3150 supports one digital LVDS port (to connect the internal display) with resolutions up to 1366x768. Furthermore, an external analog VGA port with resolutions up to 1400x1050 is supported.
Verder gebeurt het ''clonen'' of ''extenden'' van het bureaublad door software, die vaak meekomt met de drivers.
Dus het is een kwestie van proberen, grote kans dat het gewoon gaat lukken.
Dank voor de reactie. Kwestie van proberen..ff lastig, omdat ik op basis van of het wel of niet kan dit apparaat ga aanschaffen.
Dan kan je het beste de vraag neerleggen bij de verkoper.
die weten het ook niet...( al gevraagd bij 2 winkels.. )