Omdat ik een wat oudere notebook gebruik een Dell Inspriron 6400 2Ghz dual2core met WD7X64 had ik een Crystal HD video kaartje "decoder" gekocht. Hiermee zou ik alle films en video's en ook HD films moeiteloos kunnen afspelen.
ZIE DEZE LINK ER IS OOK EEN FILMPJE
Ik heb deze kaart nu ruim een jaar, met gemengde gevoelens en tefredenheid gebruik ik dit kaartje. Niet alle films en vooral HD films worden ondersteund en goed afgespeeld, bij heel veel H.264 MKV HD films wel geluid maar geen beeld.
Groot is dus de ergernis als films niet via dit kaartje bekeken kunnen worden waarvoor ik hem wel gekocht had. Pas als nadat het Broadcom Crystal HD kaartje is uitgeshakeld kan de film bekijken worden mits de computer het aan kan full HD kan ik vergeten.
Natuurlijk heb ik de laatste driver geinstalleerd 3.69.64
Ook heb ik een E-mail in het engels naar Broadcom gemaild ik wacht nog op antwoord.
Welke video player werkt het best met de Broadcom Crystal HD kaart? ik heb 3 players Windows Media player, Media player clasic van K-Lite codec pacc pack 975 en KM player.
Bij sommige players moet je de Broadcom als huidige decoder instellen.
Wie heeft er ervaring(en) met dit kaartje.
Hoe krijg ik het goed werkend?
ZIE DEZE LINK ER IS OOK EEN FILMPJE
Ik heb deze kaart nu ruim een jaar, met gemengde gevoelens en tefredenheid gebruik ik dit kaartje. Niet alle films en vooral HD films worden ondersteund en goed afgespeeld, bij heel veel H.264 MKV HD films wel geluid maar geen beeld.
Groot is dus de ergernis als films niet via dit kaartje bekeken kunnen worden waarvoor ik hem wel gekocht had. Pas als nadat het Broadcom Crystal HD kaartje is uitgeshakeld kan de film bekijken worden mits de computer het aan kan full HD kan ik vergeten.
Natuurlijk heb ik de laatste driver geinstalleerd 3.69.64
Ook heb ik een E-mail in het engels naar Broadcom gemaild ik wacht nog op antwoord.
Welke video player werkt het best met de Broadcom Crystal HD kaart? ik heb 3 players Windows Media player, Media player clasic van K-Lite codec pacc pack 975 en KM player.
Bij sommige players moet je de Broadcom als huidige decoder instellen.
Wie heeft er ervaring(en) met dit kaartje.
Hoe krijg ik het goed werkend?
[ Voor 78% gewijzigd door LEX63 op 11-02-2013 19:05 . Reden: edit ]