hallo allemaal, ik ben hier nieuw en ik heb wat vragen of liever gezegd, ik heb wat advies nodig van mensen die hier iets meer verstand van hebben als ik.
Ik ga een eigen game pc maken, ik heb ongeveer tot 900 euro beschikbaar dat vind ik wel genoeg. ik hoef niet het beste van het beste maar een redelijk knappe game pc moet toch wel lukken van dat geld.
scherm e.d. (rand apparatuur) heb ik niet nodig dus alleen de pc.
ik ben zelf op onderzoek uit gegaan en nu wil ik de volgende onderdelen gaan samen voegen,
Asus Sabertooth 990FX R2.0
AMD FX-6200 Black Edition (6X 3.8gh)
Kingston HyperX KHX1600C8D3K4/8GX (8gb lijkt mij voldoende)
MSI GeForce GTX 660 2gb
Cooler Master GeminII SF524
Cooler MasterGX 650W
Western Digital Blue WD10EZEX
Creative Xtreme Audio PCI Express (deze heb ik nu ook in deze pc en is een prima geluidskaart, zit aan me home cinema set spdif)
ik kom dan in totaal uit op € 751.21,-
dus op zich best een leuk bedrag niet te veel en volgens mijn prima componenten.
maar zoals ik al zei, ik heb er niet zo heel veel verstand van, en is het de eerste keer dat ik er zelf 1 ga bouwen.
Ik heb gewoon een beetje gekeken wat redelijk goed spul is.
als ik er helemaal naast zit zou ik dat graag horen.
en op of aanmerkingen of misschien andere processor of moeder board etc. ik hoor het graag.
Alvast bedankt voor de hulp!!
Groeten michael
Ik ga een eigen game pc maken, ik heb ongeveer tot 900 euro beschikbaar dat vind ik wel genoeg. ik hoef niet het beste van het beste maar een redelijk knappe game pc moet toch wel lukken van dat geld.
scherm e.d. (rand apparatuur) heb ik niet nodig dus alleen de pc.
ik ben zelf op onderzoek uit gegaan en nu wil ik de volgende onderdelen gaan samen voegen,
Asus Sabertooth 990FX R2.0
AMD FX-6200 Black Edition (6X 3.8gh)
Kingston HyperX KHX1600C8D3K4/8GX (8gb lijkt mij voldoende)
MSI GeForce GTX 660 2gb
Cooler Master GeminII SF524
Cooler MasterGX 650W
Western Digital Blue WD10EZEX
Creative Xtreme Audio PCI Express (deze heb ik nu ook in deze pc en is een prima geluidskaart, zit aan me home cinema set spdif)
ik kom dan in totaal uit op € 751.21,-
dus op zich best een leuk bedrag niet te veel en volgens mijn prima componenten.
maar zoals ik al zei, ik heb er niet zo heel veel verstand van, en is het de eerste keer dat ik er zelf 1 ga bouwen.
Ik heb gewoon een beetje gekeken wat redelijk goed spul is.
als ik er helemaal naast zit zou ik dat graag horen.
en op of aanmerkingen of misschien andere processor of moeder board etc. ik hoor het graag.
Alvast bedankt voor de hulp!!
Groeten michael