3e antenne Wifi

Pagina: 1
Acties:

• Captain Obvious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-12 21:01
Omdat ik recent heb geupgrade ben naar een Intel 6300 wil ik een extra antenne in mijn
laptop plaatsen om er ook volledig gebruik van te kunnen maken. Nu is de vraag. Als ik een extra
antenne zou bestellen ergens maakt het uit welke kleur dit is? Zit er eigenlijk verschil tussen de wifi
antenne's?

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:26
Hoe wil je die antenne in je laptop plaatsen? Is daar ruimte voor gereserveerd?

Kleur van antenne maakt geen donder uit.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• Captain Obvious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-12 21:01
Ik ga ''proberen'''hem in de buurt van de andere 2 te routen bij het scherm.
Als dit niet lukt prop ik hem denk ik gewoon onderaan bij de rest van de hardware :P
Zal niet zo effectief zijn maar het signaal zal er altijd ietsje beter van worden denk ik.

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:26
Ga er maar van uit dat het niets gaat helpen. ;)

Antenne zit overigens ook vaak in het scherm verwerkt. Laat staan dat er nog een connector beschikbaar is en deze leverbaar is.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Je kan mace in "Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen Deel 109" om een review vragen ;)
En deze om mijn laptop voor 5GHz geschikt te maken:

Afbeeldingslocatie: http://cubeupload.com/files/8b9abcsparklanwmia199nf.jpg
(Nog niet binnen)

Afbeeldingslocatie: http://cubeupload.com/files/78939flaptopantenna.jpg
(kom een antenne tekort dus ga ik er een extra inbouwen)

[ Voor 85% gewijzigd door Raven op 08-02-2013 20:04 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde