Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Office 2010 Professional (Plus) NL

Pagina: 1
Acties:

• BaBy-G
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-11 17:32
Beste mede-Tweakers,

Momenteel hebben wij Office 2007 Small Business edition inclusief Outlook Business Contact Manager draaien op een vijftal PC's bij ons op de zaak. Deze hebben wij destijds bij de aanschaf van de PC's in combinatie met Windows Vista bij Dell bijbesteld.

Mede vanwege het ontbreken van het onderdeel Access zouden wij willen upgraden naar Office 2010 Professional (Plus) ;) Door de vele verschillende pakketten en licentie vormen van Office 2010, zien wij soms door de bomen het bos niet meer. Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen en de volgende vragen beantwoorden:

- Bestaat er een mogelijkheid om een upgrade-licentie van Office 2007 Business edition naar Office 2010 professional (Plus) aan te schaffen, uiteraard tegen een gereduceerd tarief, ipv het gehele Office 2010 pakket?

- Zijn Office licentie codes land/taal gebonden? M.a.w. als ik een Engelse Office retail pakket online aanschaf, kan ik dan het zelfde Office pakket in het Nederlands downloaden en de Engelse licentie-code gebruiken?

- Wat kunnen jullie mij het beste aanraden en welke licentievorm is het voordeligst voor ons als wij van Office 2007 Business edition naar Office 2010 professional (Plus) overstappen? De Office onderdelen die voor ons van belang zijn zijn: Word, Excel, Powerpoint, Access, Publisher en Outlook mét Business Contact Manager.

Alvast bedankt,
BBG

Man - a being in search of meaning

Verwijderd

Wat kunnen jullie mij het beste aanraden
MS heeft hiervoor een servicelijn geloof ik die dit met zekerheid binnen 5 minuten voor je hebben opgelost: Microsoft Support en vragen staat vrij.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2013 02:04 ]

• BaBy-G
Verwijderd schreef op zondag 10 februari 2013 @ 02:03:
[...]
MS heeft hiervoor een servicelijn geloof ik die dit met zekerheid binnen 5 minuten voor je hebben opgelost: Microsoft Support en vragen staat vrij.
Bedankt voor je reactie. MS servicelijn heb ik al gebeld, alleen werd ik daar niet echt vrolijk van :/ Ik werd verbonden met een of andere buitenlandse callcenter waar iemand een snel cursus Nederlands heeft gevolgd. Elke vraag die ik stelde moest diegene zelf op de MS site opzoeken en werd dat in gebrekkig Nederlands aan mij uitgelegd (voorgelezen) :')

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-11 12:25

E-Rick

I love it :7

Voor 12,75 pppm heb je altijd de laatste versie van Office pro plus (jaarabbo via office 365), per eindgebruiker mogen 5 apparaten worden gebruikt, dus iedereen kan het dan ook legaal thuis gebruiken zolang ze in dienst zijn.

Choose life

Verwijderd

Vaak kan je reseller ook antwoord geven op dit soort vragen, balletje opgooien kan altijd.

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:40

DukeBox

loves wheat smoothies

Als het alleen is om access te openen, kan je ook alleen de (gratis) runtime installeren.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• BaBy-G
E-Rick schreef op maandag 11 februari 2013 @ 15:06:
Voor 12,75 pppm heb je altijd de laatste versie van Office pro plus (jaarabbo via office 365), per eindgebruiker mogen 5 apparaten worden gebruikt, dus iedereen kan het dan ook legaal thuis gebruiken zolang ze in dienst zijn.
We zitten liever niet vast aan een abonnement en kopen liever het volldige pakket.

• BaBy-G
Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2013 @ 15:10:
Vaak kan je reseller ook antwoord geven op dit soort vragen, balletje opgooien kan altijd.
Ook dat heb ik geprobeerd, maar door de vele verschillende versies en licentievormen van Office weten zij het vaak ook niet.

• BaBy-G
DukeBox schreef op maandag 11 februari 2013 @ 15:37:
Als het alleen is om access te openen, kan je ook alleen de (gratis) runtime installeren.
Het is helaas niet alleen om Access te openen ;)

Pagina: 1