ManuelBijen.nl - Fotografie - Senior Applicatiebeheerder
Ik weet dat je bij het verhuizen wel een key nodig hebt van je registar. Misschien handig om aan te geven of het .nl of .com is?
Je zult de verhuiscode op moeten vragen bij je huidige registrar. Als het om een .nl domein gaat kan jouw toekomstige registrar een escalatie starten bij SIDN om alsnog de verhuiscode te laten verstrekken.
Het gaat om 2x .nl domeinnamen.The Realone schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 11:36:
Je zult de verhuiscode op moeten vragen bij je huidige registrar. Als het om een .nl domein gaat kan jouw toekomstige registrar een escalatie starten bij SIDN om alsnog de verhuiscode te laten verstrekken.
Helaas kan ik niet op dit moment geen contact leggen met mijn huidige registrar. Dus dan zou het helaas via de escalatie moeten gaan.
Stom van me dat ik niet alles heb gebackuped (Forwarders / Mailforwarders en dergelijke)
SIDN geeft de huidige registrar dan 5 dagen de tijd alsnog de code te verstrekken. Wanneer zij constateren dat dit nog niet gedaan is gaan zij over tot het verstrekken van deze code aan jouw nieuwe registrar. Dan willen zij een kopie legitimatiebewijs van de houder hebben (+uittreksel KvK als dit een organisatie is) en een begeleidend schrijven van jou dat jij jouw domeinen inderdaad naar de nieuwe registrar wilt verhuizen.
Heb je toevallig zelf controle over de nameservers en/of kan je de nameservers aanpassen? Op die manier zou je wel snel de website ergens anders online kunnen krijgen zonder dat de domeinnamen verhuisd hoeven te worden.
Zelf kan ik redelijk veel aanpassen, echter kan dit alleen op het moment dat de website online is.Tuvow schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 15:39:
Heb je toevallig zelf controle over de nameservers en/of kan je de nameservers aanpassen? Op die manier zou je wel snel de website ergens anders online kunnen krijgen zonder dat de domeinnamen verhuisd hoeven te worden.
Op dit moment is hij weer up en ga ik dus alles backuppen en klaarmaken voor de verhuizing.
Heb om uitleg gevraagd over de niet geplande downtime en waarom er geen excuses of mededeling over is gedaan.
Verwijderd
Ik hoop dat ik mijn probleem in dit forum topic kan neerleggen, excuses op voorhand als dit een apart topic had moeten zijn.
Op het moment heb ik verscheidene domeinen bij een Nederlandse hoster. Deze hoster is verhuisd naar het buitenland en voert vanuit het buitenland zijn bedrijf. Via een omweg weet ik dat hij tegenwoordig bij een ISP in het betreffende land aan het werk is. Sinds enkele maanden krijg ik geen reacties op mijn email en ik weet niet meer welke stappen ik moet ondernemen om mijn domeinen te verhuizen. Het gaat om enkele .org domeinen en wat administratieve handelingen om een .nl over te zetten op de naam van nieuwe eigenaar. Tevens zijn er domeinen die ik wil laten vervallen.
De twitter/facebook/linkedin van hoster zijn dood, geen recente updates. Wat nu?
Op het moment heb ik verscheidene domeinen bij een Nederlandse hoster. Deze hoster is verhuisd naar het buitenland en voert vanuit het buitenland zijn bedrijf. Via een omweg weet ik dat hij tegenwoordig bij een ISP in het betreffende land aan het werk is. Sinds enkele maanden krijg ik geen reacties op mijn email en ik weet niet meer welke stappen ik moet ondernemen om mijn domeinen te verhuizen. Het gaat om enkele .org domeinen en wat administratieve handelingen om een .nl over te zetten op de naam van nieuwe eigenaar. Tevens zijn er domeinen die ik wil laten vervallen.
De twitter/facebook/linkedin van hoster zijn dood, geen recente updates. Wat nu?
Pagina: 1