Help, hoe moet ik mijn SSD correct installeren?

Pagina: 1
Acties:
  • 380 views

• RvdHeide
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-12-2025
Hallo ,

heb zojuist een SSD gekocht in mijn laptop gezet. Ik heb twee schijven er in , een hdd en een sdd. Nu wil ik windows laten opstarten via mijn ssd, wie kan mij helpen?
n. Ik wil via het meegeleverde programma Samsung Data mirgration mijn schijf gegeven overzettten. Nu heb ik teveel spullen staan op mijn gewone HDD schijf en wil het niet lukken. Ik heb een participatie gemaakt voor al mijn media bestanden, nu heb ik genoeg ruimte. Maar beide stations worden nog wel bekeken als 1 harde schijf in Samsung Data migration, hoe los ik dit op?
Ook heb ik gelezen dat je priority van de ssd bovenaan moet zetten, maar dit zie ik niet echt staan in de BIOS van windws 8.

Ik hoor het graag, alle hulp is welkom

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

• RvdHeide
Win 8 is al geinstalleerd op mij hdd schijf alleen wil ik alle windows programmas op mij ssd

• questarey
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01 19:43
windows is niet zo portable dat je even alle windows programmatjes op je SSD kan zetten. Gewoon installeren op de SSD, en het liefste je oude installatie op je HDD weghalen

• RvdHeide
Ok, bedankt voor de tip. Wimdows is voorgeinstalleerd op mijn pc. Kan iemand mij in Jipke en janneke taal vertellen hoe ik het best windows kan installeren op mijn SSD.

Verwijderd

Voortaan iets meer onderzoek doen voor je een topic plaatst. Zo had je kunnen zoeken in dit topic: Het grote SSD topic ~ Deel 9 en mocht je daar je antwoord niet gevonden hebben, had je ook in dat topic je vraag kunnen stellen. Hou hier rekening mee in de toekomst, bedankt!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.