Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX660TIGamer
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-06 23:33
Hallo tweakers,

Ik heb een nieuwe geluidskaar en ik gebruik die samen met ee Sennheiser HD 518.
Ik gebruik de volgende settings: Geluidskanaal: 8, sample snelheid: 192 KHz, DH-1.
Ik vind dat het geluid nogal echo-achtig is en ik zou graag een combinatie hebben tussen het geluid van zonder Dolby Headphone maar met de positionele audio. Is dit mogelijk? (Ik gebruik de win. 8 beta drivers).

Gamet (haast) niet meer en heeft geen GTX660TI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91626

Positionele audio is goed mogelijk met stereo zonder enige aanpassingen zelfs zonder Creative EAX al sinds UnrealTournament 13 jaar geleden. Anders moet je een fancy Razor headset halen of iets dergelijks met werkelijk 10 of 12 verschillende speakertjes in de schelp. Aangezien een standaard headset 2.0 is zou je dit ook in de instellingen van het geluid moeten aangeven. Ook kan het zijn dat 192KHz het geluid niet ten goede komt door de hoge oversampeling en kan mogelijk 44.1 of 48KHz beter werken voor wat jij wil? Controleer ook of je microfoon uitgeschakeld is binnen Windows opname apparaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX660TIGamer
De positionele audio zonder Dolby Headphone is ook goed maar in BF3 heb je het wel nodig. Ik zal de oversampeling eens lager zetten. Ik gebruik geen microfoon dus dar zal geen probleem zijn. Hoe bedoel je aangeven dat het een 2.0 hoofdtelefoon is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX660TIGamer
Het probleem is opgelost door de sample snelheid omlaag te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:15

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Mooi :)

Nog mooier - gelijk in juiste subforum zetten. Deze keer verplaats ik naar Audio & HiFi

Move OH -> AH

Oslik blyat! Oslik!