Taal toetsenbord Razer BlackWidow verkeerd

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:26
Met betrekking tot de Razer BlackWidow: pricewatch: Razer BlackWidow Ultimate.

De vermelde taal (op dit moment Belgisch) is verkeerd. Dit zou Frans moeten zijn. Razer heeft namelijk geen toetsenborden met Belgisch AZERTY indeling. (Er is zeker een groot verschil tussen de Franse en Belgische indeling ;).)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:53

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Veranderd, dank je wel voor de melding. Je zegt dat Razer geen BE toetsenborden verkoopt, weet je dit zeker en hoe weet je dat? Er staan namelijk nog 2 toetsenborden van Razer met BE-indeling, waarvan ik dan mag aannemen dat deze in werkelijkheid FR indeling zijn?

Overigens kan je voor de volgende keer een melding doen in ons meldpunt, hiervoor ga je naar de specificatietab van een uitvoering met een fout en klik je onderaan op "Verbeter productgegevens", hierna krijg je een formulier waar je de fout kan aangeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:26
Glaanie schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 20:46:
Veranderd, dank je wel voor de melding. Je zegt dat Razer geen BE toetsenborden verkoopt, weet je dit zeker en hoe weet je dat? Er staan namelijk nog 2 toetsenborden van Razer met BE-indeling, waarvan ik dan mag aannemen dat deze in werkelijkheid FR indeling zijn?
Ik geef grif toe dat ik een Razer fanboy ben ;). Ik ken hun catalogus volledig en ik weet zeker dat zij geen BE toetsenborden hebben. Dit is altijd de Franse indeling.

Als je de Razerstore zelf erbij neemt kan je zien dat er enkel de FR versie is:
- Arctosa: http://www.razerzone.com/eu-en/store/razer-arctosa
- BlackWidow: http://www.razerzone.com/...razer-blackwidow-ultimate (deze is momenteel uitverkocht, maar die heeft geen BE indeling, maximaal de FR).
Glaanie schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 20:46:
Overigens kan je voor de volgende keer een melding doen in ons meldpunt, hiervoor ga je naar de specificatietab van een uitvoering met een fout en klik je onderaan op "Verbeter productgegevens", hierna krijg je een formulier waar je de fout kan aangeven :)
Oké bedankt om me hierop te wijzen. Ik had deze optie nog niet gezien :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:53

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Wie ben ik om een fanboy in twijfel te nemen? :p Ook de laatste twee toetsenborden zijn verfranst. Mocht je nog wat tegenkomen, mag je het melden via het meldpunt :)