Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19:45
Goedenavond allen,

Zoals de titel al zegt, ik ben op zoek naar een goede, makkelijke, maar vooral een overzichtelijke comic reader. Het liefst ook nog ééntje die als een comic "leest" (Elk frame apart, maar met een swipe beweging een overgang naar de andere, geen must)

Nu ben ik zelf al wat op zoek geweest in Google Play en op dit forum, maar kan niet echt één vinden die mij kan bekoren.
Degene die ik al heb geprobeerd (en zijn afgevallen)

A Comic Viewer
Perfect Viewer
eComic
Digital Comics

Ik gebruik op het moment noodgedwongen YKComic Free, maar qua functie spreekt deze mij niet aan. Als ik de app afsluit dan moet ik vanaf het begin weer beginnen en het optie menu is onoverzichtelijk.

Mocht iemand nog een lekker Comic Reader op het oog hebben, laat het alstublieft weten. Ik ben u dankbaar _/-\o_

P.S. Betaald of gratis, het maakt mij niet uit. Ik wil graag relaxed de comics kunnen lezen.

[ Voor 5% gewijzigd door CuBras op 07-02-2013 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91626

Tijdje terug dat ik het gebruikt heb dus over de functionaliteit kan ik niet veel zeggen. Echter was het programma wat ik toen gebruikte dacht ik Comic Book reader zelf: http://wfpbookreader.codeplex.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19:45
Bedankt voor de reply, maar ik zie dat ik niet duidelijk genoeg ben geweest.

Het moet een comic reader worden voor Android, een Asus Infinitty wel te verstaan C=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-04 22:18
komik is een goede

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-04 12:51

knightofn1

Don't say that word

SCViewer vind ik zelf erg prettig en is gratis.
daarmee kan je swipen om naar andere pagina's te gaan en helemaal afstellen hoe jij het wil.
standaard staat swipen en 1x aanraken voor volgende pagina aan, maar dat vond ik zelf nogal irritant. dus dat uitgezet en alleen de doorzichtige buttons aan de zijkant functioneel gelaten.

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-04 13:56
Misschien kun je aangeven wat je niet fijn vindt aan de viewers die je gebruikt hebt?
Ik gebruik Perfect Viewer en vind het prima werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01:54
Ik gebruik sinds kort https://play.google.com/s...com.flyersoft.moonreaderp
Ben er tevreden mee :). Is op het moment ook nog een aanbieding.

[ Voor 13% gewijzigd door -MD- op 16-02-2013 23:51 ]

Pagina: 1