Toon posts:

Aansluiten JBL 2.4G boxen aan MCi500H/12

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Micro Hifi systeem, een philips MCi500H/12, en daaraan wil ik JBL 2.4G boxen aansluiten.
Dit zijn wireless boxen. Hierbij zit een zender die op een aux poort werkt. Er zijn al 2 boxen aanwezig voor bij het hifi systeem. Weet iemand een manier om via alle 4 de boxen geluid te krijgen? Want als ik de JBL boxen via de aux aansluit heb ik alleen via deze boxen geluid. En ik wil geluid over alle 4 de boxen hebben...

Voor philips hifi specifiacties zie onderstaande link:
http://www.philips.nl/c/a...120-drp1?t=specifications

Zie voor JBL boxen onderstaande link:
http://uk.jbl.com/jbl-product-detail-uk/control-24g.html

• martijn_tje
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 28-01 19:15
Volgens mij probeer je die transmitter aan te sluiten op de aux in van de philips set. Dat is een ingang, geen uitgang. Je hebt in principe een preamp out / onversterkte uitgang nodig. De koptelefoon uitgang valt ook af omdat het geluid dan niet meer over de philips set afgespeeld wordt.

Ik denk dat wat jij wil niet kan met deze set.

Sony A6600 + Sigma 16 f/1.4, Tamron 17-70 f/2.8, Sigma 30 f/1.4, Sigma 56 f/1.4, Tamron 70-180 f/2.8 en Meike Mk320

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:58

The Eagle

I wear my sunglasses at night

^^^ Met stom. Je AUX op de Philips is een INgang, dat staat nota bene op de pagina waar je naar linkt.
Enige wat je zou kunnen proberen is de hoofdtelefoonuitgang misbruiken, maar dan hooe je ws ook niks meer over de boxen van de Philips.

Gaat dus niet werken zo.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-01 16:34
Je zou eventueel de koptelefoonuitgang nog kunnen gebruiken, maar dan heb je een kabel aan de voorkant én je hebt dan nog steeds maar twee speakers.

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de comments. Via de koptelefoonuitgang doen ze het inderdaad maar dan doen de philips boxen het niet. Aux is inderdaad een ingang... even niet gezien. Is het nog mogelijk om de transmitter aan de box uitgangen te verbinden? Door zelf wat handmatig te fabriceren... Of kan dat sowieso nooit gaan werken?