• JoannisO
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 26-01 09:48
Ik overweeg een tweede beeldscherm te kopen voor tijdens het developpen. De keuze is een goedkoper beeldscherm (voor alleen werken) of een duurdere (ook voor op te gamen). Ik ben vooral een fan van/speel veel Battlefield Bad Company 2, Starcraft 2, Crysis (2 en dalijk 3) en oudere games (2005 en ouder).

Mijn vraag is; valt er wel te gamen op 2 beeldschermen?

Ik snap dat oudere games 2 beeldschermen niet zullen ondersteunen, maar als je kijkt naar de andere games, is dit speelbaar? En zo ja, kun je uitleggen hoe dit zou werken bij de shooters? Want daar kan ik me niets bij voorstellen.

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-02 21:19
Je crosshair zit in het midden... Dus je zit dan tegen twee bezels aan te kijken. Niet echt de meest ideale situatie lijkt mij.

[ Voor 1% gewijzigd door muppet99 op 07-02-2013 13:57 . Reden: falende spelling..... ]

Carpe Diem

• JoannisO
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 26-01 09:48
Dat wou ik voornamelijk even weten. Bedankt!

• BradKing
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 27-01 23:57
Gamen op 2 schermen werkt wat mij betreft eigenlijk alleen bij RTS-en, bij FPS zit je crosshair idd onder de bezels, wat het gewoon heel irritant maakt. Voor racen is het ook niet echt leuk weet ik uit ervaring.

Maar uberhaupt, het halen van 2 verschillende schermen is een groot gevaar: ik heb op m'n werk altijd 2x hetzelfde scherm gehad, dat werkt, thuis een kleiner schermpje bij een breedbeeld en dat werkt heel naar als ik op beide schermen zou werken. Verschillen in kleur warmte, contrast, frequentie, etc maken het bijna onmogelijk lekker te werken, je ogen worden er heel moe van. Ik gebruik het echt als bij scherm, voor chats enzo, kijk dus voornamelijk op de grote..