ik had op het laptop gedeelte een aankoop advies gevraag voor laptop of pc upgraden. het laatste is het geworden. in de laptop sectie kreeg ik al een goed advies(maar omdat ik mijn pc ga upgraden heb ik hem even in het juiste deel van het forum gezet, ook wil ik bij upgrade pc graag een nieuwe kast (zie beneden).
ik kreeg van QUAD al advies maar dat was voor een micro ATX systeem (groter zou in mijn huidige kast ook niet passen) maar omdat ik toch al een nieuwe kast wil kan ik ook voor een ATX systeem kiezen.
verder ik ben echt een leek dat deel over ATX heeft een maat van me gezegt over dat advies. ik ben benieuwd wat jullie kunnen adviseren. overclokken of iets dergelijks zit er waarscheinlijk niet in simpelweg omdat ik geen idee heb
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
max 850
ik wil wel een nieuwe kast eromheen omdat mijn oude kast niet helemaal meer goed sluit (ben een keer op de zijkant gaan staan toen de kast open lag waardoor het aansluitingspunt verbogen was.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik game voornamelijk Guild Wars 2 in massieve gevechten en mijn huidige pc wil dat wel lastig hebben van lag, waardoor ik naar lowest graphics moet en dan nog. ik wil dat soort massive fights sneller runnen.
verder speel ik nieuwse COD maar niet op max graphix.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
op het moment maakt mijn videokaart geluid en ik zou het prettig vinden om dat in de verledern tijd te laten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
- abyssus mirror SE muis
- logitec G110 gaming keyboard
- asus vw246h HDMI scherm
- card reader
- disk drives
- draadloos internet kaart (achter in pc,)
dat is mijn randapparatuur wat ik nu bezit, en volgens mij voldoen deze prima.
verder heeft mijn huidige pc dit erin zitten
AMD Phenom X4 9950 Black Edition
Agena 65nm Technologie
RAM
4,00 GB Dual-Kanaal DDR2 @ 266MHz (4-4-4-12)
Moederbord
ASRock K10N78FullHD-hSLI.. (CPUSocket)
Graphics
VW246 (1920x1080@60Hz
ATI Radeon HD 4800 Series (Sapphire/PCPartner)
Harde schijven
156GB SAMSUNG SAMSUNG HD161HJ ATA Device (SATA)
244GB Western Digital WDC WD2500JS-60NCB1 ATA Device (SATA)
Optische schijven
HL-DT-ST DVD-RAM GH22NP20 ATA Device
up to date list (7-02 15:25) van wat ik mogelijk ga bestellen dan.
ik kreeg van QUAD al advies maar dat was voor een micro ATX systeem (groter zou in mijn huidige kast ook niet passen) maar omdat ik toch al een nieuwe kast wil kan ik ook voor een ATX systeem kiezen.
verder ik ben echt een leek dat deel over ATX heeft een maat van me gezegt over dat advies. ik ben benieuwd wat jullie kunnen adviseren. overclokken of iets dergelijks zit er waarscheinlijk niet in simpelweg omdat ik geen idee heb
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
max 850
ik wil wel een nieuwe kast eromheen omdat mijn oude kast niet helemaal meer goed sluit (ben een keer op de zijkant gaan staan toen de kast open lag waardoor het aansluitingspunt verbogen was.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik game voornamelijk Guild Wars 2 in massieve gevechten en mijn huidige pc wil dat wel lastig hebben van lag, waardoor ik naar lowest graphics moet en dan nog. ik wil dat soort massive fights sneller runnen.
verder speel ik nieuwse COD maar niet op max graphix.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
op het moment maakt mijn videokaart geluid en ik zou het prettig vinden om dat in de verledern tijd te laten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
- abyssus mirror SE muis
- logitec G110 gaming keyboard
- asus vw246h HDMI scherm
- card reader
- disk drives
- draadloos internet kaart (achter in pc,)
dat is mijn randapparatuur wat ik nu bezit, en volgens mij voldoen deze prima.
verder heeft mijn huidige pc dit erin zitten
AMD Phenom X4 9950 Black Edition
Agena 65nm Technologie
RAM
4,00 GB Dual-Kanaal DDR2 @ 266MHz (4-4-4-12)
Moederbord
ASRock K10N78FullHD-hSLI.. (CPUSocket)
Graphics
VW246 (1920x1080@60Hz
ATI Radeon HD 4800 Series (Sapphire/PCPartner)
Harde schijven
156GB SAMSUNG SAMSUNG HD161HJ ATA Device (SATA)
244GB Western Digital WDC WD2500JS-60NCB1 ATA Device (SATA)
Optische schijven
HL-DT-ST DVD-RAM GH22NP20 ATA Device
up to date list (7-02 15:25) van wat ik mogelijk ga bestellen dan.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 3570 Boxed | € 180,80 | € 180,80 |
| 1 | ASRock B75 Pro3-M | € 56,45 | € 56,45 |
| 1 | Club3D Radeon HD 7950 royalKing | € 295,34 | € 295,34 |
| 1 | Western Digital Blue Blue WD10EZEX, 1TB | € 62,30 | € 62,30 |
| 1 | Fractal Design Core 1000 | € 30,89 | € 30,89 |
| 1 | Corsair Vengeance LP 8GB 1600MHz CL10 | € 40,01 | € 40,01 |
| 1 | XFX Pro 550W | € 52,40 | € 52,40 |
| 1 | Crucial m4 CT128M4SSD2 128GB | € 94,- | € 94,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 812,19 | |
[ Voor 46% gewijzigd door toyne op 08-02-2013 09:37 ]