Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Uitgaand nummer van BudgetPhone klopt niet

Pagina: 1
Acties:

• Wout1985
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 08-02-2013
Hallo,

Ik ben al een tijd aan het stoeien met Asterisk en BudgetPhone. Na lange tijd werkt alles naar behoren, we kunnen bellen en gebeld worden. Echter heb ik 2 problemen:

1. Als wij (zakelijk via BP) naar mobiele nummers van Vodafone bellen krijgen zij als nummer 3170711XXXX ipv +3170711XXXX of 003170711XXXX of 070 711 XXXX, bellen wij naar KPN nummers vast of mobiel staat hier gewoon netjes +3170711XXXX en 070711XXXX naar Ziggo.

2. CallerID instellen heeft ook geen effect op het uitgaande nummer, ook instellen van set(CALLERID(name)=Anonymous) heeft geen effect op het uitgaande gesprek.

Wie kan mij helpen de bovenstaande punten op te lossen?

• Gravit0n
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Vreemd, als je belt naar een KPN nummer, en daar komt het wel goed door, zou dat doen suggereren dat het probleem bij Vodafone zou liggen.

Wat geeft Budgetphone aan?

• Wout1985
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 08-02-2013
Het nummer staat correct, aldus BudgetPhone. Ik heb ook het idee dat het bij Vodafone ligt, echter had ik de hoop dat ik m'n Caller ID zou kunnen beinvloeden. In 3CX was mij dit wel gelukt, waardoor ik netjes 070 711XXXX zag bij het bellen naar Vodafone.

Het voornaamste probleem is als mensen oproepen missen, dat zij terugbellen naar een ongeldig nummer of maar niet terugbellen om ze het nummer zelf moeten ingeven/aanpassen.