Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

cant open file met visual studio

Pagina: 1
Acties:
  • 191 views

Verwijderd

Topicstarter
hallo mensen,

ik moet voor mijn stage eerst ff een tutorial uitvogelen, alleen dit gaat moeilijk als ik de file niet kan openen met visual studio. ben nu denk ik al een uur bezig met zoeken hoe dat nou komt en kom er maar niet uit.

het file dat ik moet hebben komt van de site hieronder, staat meteen bovenaan.

http://www.codeproject.co...-Introduction-Part-1-Of-3

zou iemand miss kunnen kijken of zij het wel kunnen open en zo ook niet, waar het dan aan ligt?

alvast bedankt.

m.v.g. ralph

• L-VIS
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21-11 22:49
Open je hem via de Explorer of via VS zelf? En dan ben jij local admin op die machine?

• GBCHEATER
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-09-2024
Ik kan hem ook niet openen. Na het downloaden, uitpakken en vervolgens de conversie te starten geeft hij aan dat hij een bepaalde target moet hebben. Volgens mij is deze app al enorm oud en niet meer up to date met de laatste .NET framework.

Hij verwijst naar:
<Import Project="$(ProgramFiles)\LINQ Preview\Misc\Linq.targets" />

Wat inhoud dat wanneer je deze wil openen, waarschijnlijk die LINQ preview binaries moet installeren. Wat opzich onzin is, aangezien LINQ gewoon in het .net Framework zit.

Verwijderd

Topicstarter
to l_vis: ik open het via VS zelf en ik ben ook local admin op mijn eigen machine.

to Gbcheater: dat het een oude tutorial is was ik idd ook achter. weet je ouders een goeie tutorial die wel up to date is? of een goeie site waar je zulke tutorials makkelijk kan vinden? dan ben ik vandaag teminste nog nuttig hier ;)

• Archiebald
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-11 16:34
Kun je dit allemaal niet beter vragen aan je stagebegeleider? Wij kunnen je wel helpen, maar misschien was dit wel een test van je stagebegeleider of je wel vragen durft te stellen? ;)

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Sorry, maar wij gaan je niet helpen met het debuggen van een project dat jij, noch wij gemaakt hebben. Je stagebegeleider wil dat je deze tutorial volgt, dan moet hij ook maar zorgen dat je dat daadwerkelijk kán. Blind tegen een muur aanlopen is niet leerzaam. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
^ Wat hij zegt.
Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 12:01:
weet je ouders een goeie tutorial die wel up to date is?
[google=linq tutorial]. Rocket science.
En anders doe eens helemaal gek en raadpleeg gewoon MSDN, dan heb je 't "straight from the horse's mouth": MSDN: LINQ (Language-Integrated Query)

[ Voor 80% gewijzigd door RobIII op 07-02-2013 12:19 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.